Juster - reggae/ska/hiphop (zomers iig)

Dilago

Ouwe rot
Beluister mijn nieuwste liedje, de muziek is geproduceerd door forumlid Phatclap. Het is bedoeld om in een zomerse stemming te komen. Op- of aanmerkingen zijn welkom maar hij kan niet meer veranderd worden want ik heb 'm overal al naartoe gestuurd. ;)

Attachments

• Harm van der Meer - Juster.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 64
Ook deze is een productie van forumlid Bounce, ze draaien hem ondertussen al grijs op Omrop Fryslan!!! :okdan:8):D:duivels:

Attachments

• Harm van der Meer - false lucht cd master.mp3
    4,5 MB · Bekeken: 45
Ik wilde eerst de vraag stellen in welke taal in godesnaam wordt gezongen, maar na de opmerking dat het tweede liedje grijs wordt gedraaid op Omroep Friesland, heb ik zo een vermoeden.

Geinige trekkies wel. Ik zie dit wel gedraaid worden onder zo'n live programma waarbij ze met de auto door de stad of de omgeving rijden met een camera op de motorkap. Kan er uren naar kijken.

Bedankt voor het luisteren mensen en de vriendelijke woorden! :okdan:

Ik wilde eerst de vraag stellen in welke taal in godesnaam wordt gezongen, maar na de opmerking dat het tweede liedje grijs wordt gedraaid op Omroep Friesland, heb ik zo een vermoeden.
Wat je hoort is geen Jamaicaans, maar dit is hoe rastafari's in het bovenste stukje van je land spreken. :P

Dank je wel man, ik doe mijn best! :)

Back