• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland D50 te koop/ te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timecop

Preset Manager
Somewhere in the vast nothingness of space...
Heeft er iemand interesse in het ruilen van zijn/haar Yamaha AN1x tegen mijn Roland D50?

Ik heb de D50 vorig jaar overgenomen van een forumcollega en is in zeer goede staat. Aftertouch werkt perfect, hij heeft de batterij vervangen (niet door mij gecontroleerd) en scherm is duidelijk. Minpunt is dat van de pitch bend de modulatie niet werkt. De knop lijkt vast te zitten, maar de pitch bend werkt nog wel gewoon! En nog een klein minpuntje is dat de knop van de derde preset van de patch selector wat harder ingedrukt moet worden.

Wil hem weg doen omdat het programmeren van de D50 toch vies tegen valt en ik de editor maar niet aan de praat krijg. Veel te omslachtig voor mij allemaal! En heb pas een AN1x gekocht waar ik zo tevreden over ben dat ik er nog wel een bij wil hebben!

Ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in een deal met een AN1x (of je moet je DSI Evolver desktop willen ruilen). En het liefst in de regio Eindhoven of als je de reis hiernaartoe wilt maken is het geen probleem.

Over de eventuele bijbetaling van jouw kant komen we wel uit. De D50 gaat voor gemiddeld 225-275 euri en de AN1x voor 180-250. Maar als jouw AN1x in perfecte staat verkeerd hoef ik niet perse geld toe te hebben.

En omdat ik een richtprijs moet vermelden wil ik hem niet verkopen voor €275.

Dus iemand interesse?

Last edited by a moderator:
Mods: Kunnen jullie de titel aanpassen naar: Roland D50 te koop/te ruil

Voor €250 staat ie gewoon te koop.

Zoals eerder al gezegd in zeer goede cosmetische staat. Aftertouch werkt perfect, scherm goed leesbaar en de batterij is niet zo lang geleden vervangen.

Enige probleem is dat de modulatie van de pitchbend niet werkt. De bend kan niet omhoog gedrukt worden. Pitch bend werkt wel! En klein dingetje is dat de 3de presetknop goed ingedrukt moet worden om naar patch 3 van iedere bank te gaan. Werkt wel, maar je moet gewoon wat harder drukken.

Op te halen en te bekijken in regio Eindhoven. Versturen lijkt me vanwege het gewicht (8 kg) en de risico's niet verantwoord.

Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop, maar ik ben ook geinteresseerd in ruil. Ik ben nog op zoek naar een AN1x of een DSI Evolver desktop OF een andere synth(met keys).

Deze mag voor nu even dicht. Ik ga wel een nieuwe thread aanmaken met wat foto's! :slotje:

In de tussentijd staat hij nog te koop voor €240..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back