• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Metric Halo 2882 incl. +DSP-licentie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BunGee

Ingeburgerd
Metric Halo 2882 expanded interface INCL. +DSP-licentie.

De Mobile I/O 2882 Expanded is een FireWire interface die met recht de beste in zijn klasse mag worden genoemd. Hij heeft 8x gebalanceerde analoge line inputs line en 8x mic!!! (4x XLR and 4xTRS), digitale I/O's (AES/EBU, S/PDIF en ADAT optical) en 8 gebalanceerde analoge outputs (8x TRS), alsmede WordClock I/O. Alle I/O's werken tot en met 24BIT/96kHz. De 2882 heeft 8x Ultra Low Noise Mic preamps (met fantoom voeding) waarvan 4 op XLR. De hoofdtelefoon output heeft een mute switch op de voorzijde.

De MIO I/O 2882 Expanded is de enige unit in zijn klasse met een "on-board" processing chip. Met deze processor kunnen de inmiddels door velen gewaardeerde Metric Halo signal processing effecten draaien zonder dat daarbij de processor van de computer zelf wordt belast. Deze degelijke, 1 unit hoge audio interface wordt via de FireWire bus aangesloten op een Macintosh desktop of laptop en is ideaal voor mobiel gebruik.

Compleet met afneembare rack-oren, org. doos en voeding

1250,-

Ophalen/testen omg. Rotterdam opsturen geen probleem.

Nog even toelichten:

Bij Thomann kost de interface 1500,- euro en de licentie 600,- dollar.

Heb je meerdere Metric Halo's die +dsp aan boord hebben dan worden die ook unlocked

door deze licentie!

Ik heb 4 stuks MH 2882 gehad en met heel veel succes gebruikt, een topsound en super betrouwbaar!

Dit is de laatste die ik nog heb. Deze kan weg omdat ik nu geheel overgeschakeld ben op MADI.

Nieuw kost de licentie 650,- euro en de interface 1500,- euro.

In een koop voor 1150,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back