• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD Precision Multiband, Fairchild, LA-3A, LA-2A & meer + gratis UAD-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ophidian

Ouwe rot
Ik gooi het over over een andere boeg om te laten zien wat ik eigenlijk verkoop:

UAD pakket met:
- Precision Multiband
- Precision Limiter
- Fairchild 670 Compressor
- Cambridge EQ
- Pultec Pro EQ
- Teletronix LA-3A

Alles in één koop voor €275 incl. gratis UAD-1 PCI kaart
(installeer de kaart, of pak gewoon de plugins en gooi de kaart weg/verkoop hem door, wat jij wilt! :))
"nieuwwaarde" plugins op UAD site > $1000 (excl. de kaart.)

UAD pakket
met:
- 1176LN / 1176SE
- Standaard UAD plugins (CS-1 channel strip, Nigel Guitar FX, Pultec EQP-1A, Realverb Pro)
- Pultec Pro EQ
- Teletronix LA-2A

Alles in één koop voor €135 incl. gratis UAD-1 PCI kaart

UAD-1 PCI kaarten ook los te koop voor €69, evt. meerderen tegelijk met extra korting.

Deze kaarten gaan weg omdat ik zelf een UAD-2 systeem bezit, incl. deze plugins.
Qua ruil ben ik evt. geïnteresseerd in een spraak/zang mic, categorietje Shure SM58 o.i.d.
Voor vragen of verdere info, stuur even een berichtje! :mega:

Excuses voor vroege schop, maar een kleine FireWire interface is ook welkom!

Veel interesse, maar nog geen knopen doorgehakt.

Het grotere pakket mag trouwens weg voor €225.
Vanwege vele vragen: Ik kan wegens het beleid van UA helaas de plugins niet los verkopen, vandaar de gratis UAD-1 kaart erbij.

Het kleinere pakket met de LA-2A is VERKOCHT.

Nog beschikbaar & price-drop:
UAD pakket met:
- Precision Multiband
- Precision Limiter
- Fairchild 670 Compressor
- Cambridge EQ
- Pultec Pro EQ
- Standaard geleverde channelstrip, compressor, reverb, gitaarsuite
- Teletronix LA-3A

Alles in één koop voor €229 incl. gratis UAD-1 PCI kaart
Installeer de kaart, of pak gewoon de plugins en gooi de kaart weg/verkoop hem door, wat jij wilt! :)
"nieuwwaarde" plugins op UAD site $1000 (excl. de kaart).

UAD-1 PCI kaarten ook los te koop voor €69, twee PCI kaarten samen voor €99.

Een mic heb ik inmiddels al gescoord, dus daar ben ik niet meer in geinteresseerd qua ruil. Wel kan ik nog een klein Firewire geluidskaartje gebruiken of een Steinberg CMC-TP Controller.

Losse kaarten even gereserveerd.

Price drop voor het pakket met plugins: €195

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back