maar ze zijn wel saai, geef maar toe. ik ben een groot liefhebber van abstracte techno, piepknor freakspul en ambient, maar in dit nummer zit ongeveer nul opbouw, spanning of betekenis. saai dus.
Sja, was iets met smaak.. Ik vind niet alles zonder opbouw, spanning en 'betekenis' gelijk saai!
Misschien is 't wel te apart voor je.. Gelukkig hoeven we niet alles mooi te vinden! Maar om 't nou gelijk af te zeiken alleen maar omdat 't niet jouw smaak is...........
Origineel geplaatst door Zoidsity(take2) Sja, was iets met smaak.. Ik vind niet alles zonder opbouw, spanning en 'betekenis' gelijk saai!
Misschien is 't wel te apart voor je.. Gelukkig hoeven we niet alles mooi te vinden! Maar om 't nou gelijk af te zeiken alleen maar omdat 't niet jouw smaak is...........
sorry, maar ik moet hier even op reageren.
dit heeft namelijk helemaal niks met smaak te maken, ik bekijk het vanuit een muziekaal kritisch standpunt. als je veel met muziek in de weer bent dan moet je op een gegeven moment nummers tot de kern weten terug te brengen en weten waar het over gaat, of er een richting in zit en of het over het algemeen potentie in zit of niet. ook van nummers die je niet leuk vindt.
en dit nummer heeft vrijwel niks positiefs in zich behalve de (op zich gave) geluiden die hij uit zijn apparaten haalt. maar je hebt niks aan mooie geluiden als je er niks mee doet. dat is mijn puntje.
en het is heus niet dat het 'te raar' voor mij is, dat is onzin. ik heb enorm rare dingen in mijn muziekcollectie en dit is volgens mij geenszins raar. de geluiden zijn op een rare manier gemaakt ja, maar als je dat achterwege laat (een product wordt namelijk niet beoordeeld op het proces van totstandkoming) dan blijft er gewoon een saai rotnummer over.
Slechte muziek of niet, die maffe bruine kist, hier door iemand zo treffend omschreven
als Hitler's Tijdmachine, is wel weggegaan voor een vette 800 dollar.
Inmiddels is er door Arius opnieuw een apparaat op eBay gezet. Een soort gevlekte
Theremin. Voor de snelle koper is er een Nu Kopen prijs van slechts 104 dollar.
Als iemand de Nu Kopen optie gebruikt kan niemand meer hoger bieden.
Ikzelf zou wel ff de verkoper mailen en een paar dingen vragen.
110V? Zit er een audio-out op? etc.
Maar ik vermoedt dat je snel moet zijn want voor je het weet biedt er iemand 90 dollar
en dan vervalt de Nu Kopen optie.
Check ook ff z'n site, want ik geloof dat hij er van dit model meerderen maakt of
gemaakt heeft.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.