Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JazzMann
draadloze kabels ?!![]()
Origineel geplaatst door Catalunya
Via je eigen Sattelietverbinding. Misschien is dat de toekomst wel. Heb je helemaal weinig kabels nodig.
Eigenlijk gebeurt dat al in de professionele studio's. bassist uit Amerika in studio in de VS opnemen. Direkt verzenden via een satellietverbinding. Opnemen in Barcelona. Hoeft ie niet helemaal het Vliegtuig te nemen.
Die snap ik niet?Dat is nou het voordeel van digitaal. dat is eigenlijk ook draadloos.
Origineel geplaatst door Catalunya
[]...
Inderdaad zal er vertraging onstaan, maar als die gitarist die partitie hoort en meespeelt en dit weer verzonden wordt kunnen ze met de huidige digitale technieken makkelijk aan elkaar breien.
[...]
Groet Erik
OK. Sorry voor offtopic inderdaad.Origineel geplaatst door Catalunya
Dit is OFF TOPIC. Heeft dus niet veel meer met de vraag te maken.
ik bedoel.
Er is een nummer gemaakt. Staat dus al op de harde schijf. Maar ze willen ( noem maar iemand Carlo Santana of Toots Tielemans) nog een gitaarsolo of monharmonicasolo in het stuk verwerken. Dan kan dat vanaf een afstand opgenomen worden. Dus niet tegelijkertijd spelen.
Groet
Origineel geplaatst door Tony Veganza
Hee jonges. . . we zijn toch geen mietjes ?
me m160 strax ook en volgens mij de proteus en vintage keys ook dus dat scheelt weer wat onnodig lege stopcontacten in de stekkerdoos.
Origineel geplaatst door wesko
<bijzonder off-topic>
Ehhh, spreek voor jezelf... Maar mijn voorkeur interesseert jou vast geen eh, reet?![]()
</bijzonder off-topic>