Novation vraag

Sympho-Metal

Stamgast
Hi
2 weken geleden via MP een xiosynth gekocht. ontzettend blij mee, maar loop tegen een ding aan. Ik krijg mijn sustain pedal niet aan de gang. heb verschillende geprobeerd(ook met polariteits swich), maar werkt geen van alle.
Manual zegt:

Display of Sustain Pedal
If a Sustain pedal is connected to the Xio’s rear panel input and activated during PLAY mode, the display
will show:
XXX shows ‘On’ if the MIDI value sent is 64 or ‘Off’, if the MIDI value sent is less than 64.

Als ik een van de pedalen er aan hang (maakt dus niet uit welke) in play mode blijft mijn display gewoon de patch aangeven die op dat moment ingeladen is, en reageerd het pedaal gewoon niet...

Thanks!

Is er niemand die mij hiermee kan helpen? Of me een beetje de juiste richting in kan sturen?

Not a clue. Ik ken die xio niet maar heb ff de online doc bekeken. Sustain zou gewoon moeten werken als je een sustain pedaal eraan hangt.

en dat doet ie dus niet... vorige eigenaal gemaild en die heeft er nooit een pedaal aan gehangen, dus weet het ook niet... zal novation eens mailen. kijken of die een oplossing hebben...

Novation heeft ook geen idee... ingang is dus waarschijnlijk kapot... helaas... maar gelukkig kan ik als het nodig is hem aansturen via midi, dus komt goed :)

Back