(gespot) Korg ms 50

Ha, heb je die moog gezien? 1 gele toets...kult.

Shit man een minimoog voor dat geld. Ook al is 1 VCO kapot door de discrete componenten moet dat te fixen zijn. (wie weet een condensator of zo kapot)

Maar die sonic 6 lijkt me wat prijzig (zei de leek).

MS50's zie je nicht so vaak trouwens. (weet niet of die prijs OK is, lijkt me niet verkeerd)

Volgens mij gingen de 2 vorige ms 50 voor ietsje meer rond de 1300-1400

Origineel geplaatst door fuse
Maar die sonic 6 lijkt me wat prijzig (zei de leek).

Als je hem vergelijkt met andere analoge bakken in die prijsklasse is hij het geld naar mijn mening dubbel en dwars waard. Ik vind de Sonic 6 nog steeds één van de meest interessante synthesizers. Ik heb op het web reviews gelezen dat het een simpele analoge synth is. Okay, de evelopes zijn ontzettend basic maar de rest is schitterend.

2 lfo's met een enorm laag en hoog bereik, Een geweldige ringmodulator, fm, hele mooie vco's, veel modulatiemogelijkheden en een behoorlijk karakteristiek geluid.

Dit is één van de drie bakken waar ik er nog wel één van zou willen hebben en als ik het geld kon missen had ik hem gekocht.
Als je Ems achtige effecten wilt en mooie oude sounds is dit DE bak.

Shit man een minimoog voor dat geld. Ook al is 1 VCO kapot door de discrete componenten moet dat te fixen zijn. (wie weet een condensator of zo kapot)

Ja, weinig geld voor een Minimoog, maar je weet niet of ze er zelf al aan hebben gerommeld. Misschien zit er wel een baksteen in. Ik blijf zoiets wel riskant vinden (op afstand kopen zonder hem in het echt gezien te hebben). Zeker als iets al kapot is. staat ook vermeld dat de flightcase kapot is. weet jij wat ermee gebeurd is?

Groet Erik

Zelfde verkoper heeft ook deze Korg tekoop bieden van af 80 euro :D

Attachments

• i-1www.jpg
    i-1www.jpg
    20,2 KB · Bekeken: 89
Origineel geplaatst door Catalunya
weet jij wat ermee gebeurd is?

In ieder geval schande!

Je hoort een minimoog niet zo te behandelen. En als die kapot is maken die hap en geen gezeur.

Maar je weet inderdaad niet hoe en wat, maar toch. ;)

Je ziet het. Meneer gaat zeer zuinig met zijn spullen om. Ook een nette foto. Alsof het in zijn schuur staat onder het stof. Misschien als bijzettafeltje gebruikt? Misschien een afreageer hoekje met synths. In plaats van een stress (knijp) bal een oude synth!
:D

In ieder geval schande!

Je hoort een minimoog niet zo te behandelen. En als die kapot is maken die hap en geen gezeur.

Maar je weet inderdaad niet hoe en wat, maar toch. ;)

Inderdaad is dat vreemd. Waarom maakt hij hem niet en biedt hem dan te koop aan. Als het echt maar 1 VCO is, dan is dat volgens mij makkelijk te verhelpen. Kan die er nog meer voor vangen ook. Hij heeft meerdere synths staan, dus hij zal echt de huidige waarde wel weten.

Back