Salve

Salvatore

Ingeburgerd
Goedenjaar !

Ik ben een bescheiden superieure schoonheids god van magistrale alure, die in alle nederigheid jullie komt vereren met mijn weergaloos fantastische verschijning !! 8)

(Pijnigt hersens om nog iets relevants te zeggen wat aansluit bij deze forum)

Ik heb wel eens geluisterd naar muziek ! :eureka:
( Klote herrie btw, ik snap niet waar dat sooitje luchttrillingen goed voor is, afschaffen die onzin, waardeloos gevaarlijke psyche afleidende stilte vervuiling, schunnig van het gruwelijke soort, bahgatverderrienogantoe, potverkaatjegetsiebah. enz,, :duivels: )

Cheers ! :mega:
Marcus

@ j.baars,
LOL, leuke uitdaging om in te excelleren,, :D
(Na zorgvuldig studeren van het aanwezige materiaal, zal ik als hoogste prioriteit pogen mijn hit-gevoeligheid hier te beproeven,,)

@ Gloomer,
Thanks, luister nu naar wat van je psychedelisch, wild, grimmige, techno klanken, cool !! :peukie:

Laatst gewijzigd:
eet smakelijk!

Dank je wel, ik zal met hart en ziel pogen deze toewensing na te streven, daar het mijn religieuze overtuiging is elke variant gas, vloeistof, of materiaal met een optimaal welbevinden te nuttigen teneinde te belanden op een niveau van optimale fitheid,,, :W :koffie: :slotje:

(Insinueert een heftige sessie zen meditatie ter voorbereiding, gecombineerd met bikkelharde fitness training, bestaande uit afwisselend kracht-training, en stretch oefeningen, teneinde opvolgend deze inspanningen, het juiste niveau bereikt te hebben, om 6 track met de juiste gratie toe te buigen)

Bij deze,,, (buigt), cheers !! :mega:

Hehe, hebben we een 'nieuwe 'Sixtrak aan boord?

Wat een leuke binnenkomer met een leuk stukje proza.
Ik ben nu al fan. :D

En welkom natuurlijk.

Back