Ey Mensen!

Gunny

Ingeburgerd
Ik zag dit topic en dus dacht ik, ik maak er meteen ff gebruik van om me voor te stellen. (je moet tenslotte toch een beetje weten met wie je te maken hebt).

Ik ben Roy en ik ben 16 jaar.

Ik speel nu ongeveer 4.5 jaar op de keyboards. Ik ben begonnen met orgel om precies te zijn op een Elka....
Als snel bleek dat ik er uit "gegroeid" was en was het tijd voor iets nieuws. Ik heb toen een Yamaha PSR-740 gekocht. Echt een mooi, makkelijk te bedienen apparaat. Toen was het tijd voor wat uitbreiding. M'n muziek leraar (Ronald van Barele, ex-Nederlands, Europees kampioen + 5e v/d wereld) was in het bezit van een Ensoniq VFX/SD en ik vond dat echt een onwijs goede synth dat ik er 1 op de kop heb kunnen tikken. Een klein jaar later heb ik m'n PSR-740 ingeruild en heb ik er een Roland VA-76 voor gekocht. Ook echt een top machine maar wel een beetje ongebruiksvriendelijk.

Dit zijn de keyboards en synths wie ik nu heb. Verder treden we af en toe op (Nederland en Duitslands) met de "eliten" van de muziekschool. De muziekstukken (Guns 'n Roses, Vangelis, Hans Zimmer, Vince Dicola) zijn dus echt geen kattenpis. Uiteraard....

Dit is zo'n beetje wat ik over mezelf kon vertellen. Ik hoop dat het genoeg is.

Tot ziens, en de groeten

Roy aka Gunny

Jongens......Ik krijg het er warm van, zo'n warm onthaal heb ik nog nooit gehad.:okdan:

hello.gif

Re: Ey Mensen!

Origineel geplaatst door Gunny
KNIPtreden we af en toe op (Nederland en Duitslands) met de "eliten" van de muziekschool.KNIP zijn dus echt geen kattenpis. Uiteraard....
Laat eens wat van je horen zou ik zeggen.

......
een Roland VA-76 voor gekocht. Ook echt een top machine maar wel een beetje ongebruiksvriendelijk.
Ongebruiksvriendelijk? vertel wat vind je er dan ongebruiksvriendelijk aan?
Hij staat juist bekend om z'n wizards en om op een simpele manier complete nummers te maken (niet dat dat voor iedereen tof is)

Maarjah daar is dit topic niet voor.

HOI! :doei: welkom hier

gegroet roy

en welgekomen

lot's of fun here!!

greetz

cloudy

tjah, de ensoniq vfx (in mijn geval de sd versie) is dan wel een beetje oud maar wel zeer goed

Re: Re: Ey Mensen!

Re: Re: Ey Mensen!

Origineel geplaatst door Recoil
Laat eens wat van je horen zou ik zeggen.

Ongebruiksvriendelijk? vertel wat vind je er dan ongebruiksvriendelijk aan?
Hij staat juist bekend om z'n wizards en om op een simpele manier complete nummers te maken (niet dat dat voor iedereen tof is)

Maarjah daar is dit topic niet voor.

HOI! :doei: welkom hier

ff off topic....

de va-76 heeft af en toe wel erg vreemde kuren, bijv dat je touch screen niet meer goed werkt of dat je opgenomen sampletjes in één keer verandert zijn.............

Verder wel een top apparaat!

Back