• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CP-70

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hki555

Ingeburgerd
Niet electronisch maar wel een elektro-akoestisch oer instrument, mijn Yamaha CP-70. Dit is dus een echte vleugel met echte snaren die elektrisch versterkt kunnen worden. Maar onversterkt midden in de nacht spelen zonder overlast te veroorzaken kan dus ook. Bijkomend voordeel van dit prachtinstrument is dat je 'm nooit aan hoeft te zetten, er komt altijd geluid uit (als je er op speelt dus). En omdat het een echte vleugel is speelt het ook als een echte vleugel, niet te vergelijken met een gewone piano. dus. en ik heb er nog 2 flightcases bij, handig voor diegenen die ermee zouden willen touren. €2250 zat ik aan te denken.

Attachments

• IMG_3674.jpg
    IMG_3674.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 65
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back