• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

spullen van zolder + JX-3P knoppenklavier & MSQ-700

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

moedars

www.moedars.com
Beste Synthvrinden,

Het is beslist.. ik ga al mijn gear eruit doen (vriendin ook weer blij:P) om te sparen voor een TB303 & TR606.

alles is in orde // of het aandachtspuntje staat erbij.

1. roland MC 307: 150 euro
2. roland MC 303: 100 euro
3. roland SH 32: 150 euro // knopje nr 6 reageert niet
4. roland EG 101 keyboard: 200
5. roland MC 09: 150 euro
6. gemini XL 500 II: 50 euro
7. MFB kult: 200 euro // draaiknopje draait soms een beetje door //
8. vestax MR 300 cassette sporenrecorder: 30 euro

Eventueel in 1 koop? = vaste prijs 900 euro.

Mocht je interesse hebben laat even een priveberichtje achter. Al deze prachtige handel is af te halen in het pittoreske Uden, Noord-Brabant.

Eventueel een ruil (+ een bijbetaling van mijn kant)?? De TB303 en TR 606 mogen optisch al wat hebben meegemaakt.. als ze nog maar 100% in orde zijn.

Houdoe!

Last edited by a moderator:
nieuwe ronde, nieuwe prijzen

1. roland MC 307: 140 euro
2. roland MC 303: 95 euro
3. roland SH 32: *verkocht*
4. roland EG 101 keyboard: 200
5. roland MC 09: *verkocht*
7. MFB kult: 190 euro // draaiknopje draait soms een beetje door //
8. vestax MR 300 cassette sporenrecorder: 30 euro

1. roland MC 307: 130 euro
2. roland MC 303: 90 euro
3. roland SH 32: *verkocht*
4. roland EG 101 keyboard: gereserveerd
5. roland MC 09: *verkocht*
7. MFB kult: 180 euro // draaiknopje draait soms een beetje door //
8. vestax MR 300 cassette sporenrecorder: 20 euro // beetje verstoft..

verzenden ook geen problemo..

Nieuwe prijzen uit de oude lijst.

1. roland MC 307: 100 euro (wegens ouderdom drukken sommige knoppen iets lastiger)
2. roland MC 303: 75 euro
3. MFB kult: 130 // draaiknopje draait soms een beetje door (is een bekend fenomeen)

en wat nieuwe gear in de verkoop:

roland MSQ-700 + stroomkabel.. in de verkoop wegens een geplande "update" naar een MC 500. De interne batterij werkt naar toebehoren. Ook handig om je Juno60 mee te sequencen of je Din sync vrienden te laten worden met je midi gear. Vaste prijs: 200 euro

De komende weken komt er nog wat meer bij, houdoe!

moderator, zou je alsjeblieft de titel willen wijzigen in "spullen van zolder + JX-3P knoppenklavier & MSQ-700"

De prijzen zijn richtprijzen maar ik sta altijd open voor een leuk bod. Laat maar even iets weten als er iets voor je tussenzit.

Roland MSQ 700 sequencer, mooi voor bij de Juno = 200 euro
Roland MC 307, paar drukknoppies drukken wat lastiger & geen adapter = 90 euro
Roland EF 303, mist 2 potmeters en 1 schuifkapje, dus een rustige prijs = 125 euro
Yamaha md4s met 8 special MD data disc's = 100 euro
sansui reverberation amp = 100 euro
MFB kult waarvan het bekende draaiknopje soms even een patch teveel doet = 125 euro
Boss DR220a, zonder adapter = 30 euro

JX-3P met knoppenklavier. :okdan:

Ongeveer een jaar geleden gekocht van een vriendelijk forumlid. Ikzelf ben knopaccordeonist dus heb er veel plezier aan gehad, maar wellicht voor de experimentele synthfreak een toevoeging aan zijn creativiteit. Ikzelf ga nu een midi-accordeon aanschaffen waarmee ik een Roland MKS-7 wil aansturen. Heb je nog een MKS-7 te koop, ik hou me aanbevolen :)..

O, ja.. even terzake, ik heb er toen 300 euro voor betaald, dus even volgens het synthforum comfort = 300 euro

o, ja.. voor foto's kun je even naar marktplaats gaan.
De richtprijzen zijn hier zijn wat gunstiger dan in de plaats - van de goudzoeker - markt.

MC 303 al een tijdje in Groningen trouwens.. en de JX-3P knoppenplezier wordt morgen opgehaald door een forumlid.

Even resumé.. dit is er over.

Roland MSQ 700 sequencer, mooi voor bij de Juno = 200 euro
Roland MC 307, paar drukknoppies drukken wat lastiger & geen adapter = 90 euro
Roland EF 303, mist 2 potmeters dopjes en 1 grijs schuifkapje, dus een rustige prijs = 125 euro
Yamaha md4s met 8 special MD data disc's = 100 euro
sansui reverberation amp = 100 euro
Boss DR220a, zonder adapter = 30 euro

JX-3P knoppenklavier, MSQ-700, Sansui & EF 303 zijn verkocht.

Roland MC 307, paar drukknoppies drukken wat lastiger & geen adapter = 80 euro
Yamaha md4s met 8 special MD data disc's = 90 euro
Boss DR220a, zonder adapter = 25 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back