• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ACOUSTICA AUDIO NEBULA 3 PRO

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

musicheaven

Ouwe rot
ACOUSTICA AUDIO NEBULA 3 PRO BUNDLE

simpelweg de beste vst voor het emuleren van vintage gear

in dit pakket vind je equalizers (de api 5500 heb ik bijvoorbeeld eens naast de hardware getest en het verschil is bijna niet hoorbaar - de avalon preset is ook ongelooflijk mooi, de spl vitalizer preset heb ik ook naast de hardware gehad en klonk gewoon even goed)), compressors (heel goed!), pre-amps, chorus, klank van analoge desks,...en nog veel, veel meer..

nieuwprijs: 139euro

mijn prijs: 79euro

hieronder vind je een lovende review van sound on sound over een nebula library

http://www.acustica-audio.com/index.php?option=com_easyblog&view=entry&id=41&Itemid=271

...alles wordt netjes geregeld via de site van acoustica audio; de license fee is 10euro en het lijkt me fair dat we die door twee delen; totaal komt dus op 84 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back