Super aanbieding 2 stekkerdozen alleen vandaag geldig (13-07-2013)

VasC

Dat smurfen we...
Deze aanbieding wil ik SFers toch niet onthouden:

2 stuks voor maar €20,-

monstercable_av_nl_600.jpg

Normaal zijn ze behoorlijk duurder, kijk ook maar eens hier

Let op: Alleen vandaag 13-07-2013 geldt de actie!

VasC :mega:

niet duur, zeker als je dit leest, om bang van te worden, heb er meteen geen besteld

Tenzij u zelf een krachtcentrale in de tuin of kelder heeft is de kans groot dat u ruis, interferentie en netvervuiling oppikt van diverse bronnen in en om uw huis. Alles van draadloze telefoons tot computers tot lichtdimmers tot de koelkast van uw buurman resulteert in spanningspieken die op hun beurt zorgen voor vervorming die de perfecte studio beleving kan ru`neren.

Van zo'n verzekering moet je je niet te veel aantrekken. Ik denk overigens dat je niet op de tekst af moet gaan, maar wel op feiten :-)

Ze zien er flitsend uit... en zijn zeker niet duur..

..maar op Amazon lees ik niet zulke hele goede berichten... ze gaan snel stuk..

Heeft zo'n ding zin als ik hem op een niet-geaard stopcontact aansluit? En is het stroomnetwerk in Nederland zo slecht dat je last heb van stroompieken? Ik heb er iig nooit last van gehad..

Bij de reacties op Ibood wordt aangegeven dat deze op een gaard stopcontact MOET worden aangesloten.
Nu heb ik geen geaarde stopcontacten in de studio (of in de buurt), dus dat zal bij mij niet lukken.

Heeft het dan voor mij uberhaupt wel zin om deze aan te schaffen of werkt de beveiliging dan niet??

ik heb wel problemen gehad met pieken in het stroomnet.

maar eh, de dozen op het plaatje bi de aanbieding zien er anders uit dan die op het plaatje bij de aanbieding van 70 euro per stuk. bij de 1 zie ik 2 aansluitingen voor radio en tv op de zijkant, bij de ander 4 onherkenbare aansluitignen of iets anders...

is monster cable van de monster cable? dat is toch wel een kwaliteitsmerk ?!

ow, en volgens mij als leek: zonder randaarde geen bescherming....

er zitten toch al 30 jaar alleen nog maar geaarde stopcontacten in de keuken en badkamer?
als de ader waar de spanning op staat tegen de aarde draad aan komt dan staat je hele huis onder stroom.
tegenwoordig heeft alle apparatuur dubbel geïsoleerde draden.

tenzij je natuurlijk speciaal voor je studio aarde laat aanleggen...

volgens mij is een bliksem inslag alles vernietigend. maar toch maar wel besteld , waarom je kan niet genoeg hebben gedaan om een leuke studio te beschermen tegen vernietiging/destructie van buiten af.

uitverkocht .... precies als ik dacht, goh laat ik de eerste paar uur van het weekend eens niet op inet zitten.

wil je er 1 van mij Niel ? ik heb er niet per se 2 nodig.

volgens mij is een bliksem inslag alles vernietigend.

Inderdaad, als de bliksem in jouw woning toeslaat dan zal geen enkele 'toestel' dit tegenhouden.

Maar dit soort toestellen zijn vooral bedoeld om spanningspieken op het net op te vangen en niet door te geven aan de aangesloten apparatuur. Als de bliksem 'in de buurt' inslaat dan zou zo'n stekkerdoos dat wel moeten opvangen. En anders moet je maar beroep doen op de bijhorende garantie met schadeloosstelling.

Maar Monster Cable heeft toch vooral een 'dure' reputatie in de audiokabels?

Zelf heb ik meer vertrouwen in een surge protector van fabrikanten die 'thuis' zijn in dit soort zaken. Bij mij is alles aangesloten op een een power surge protector van Eaton. Zij vermelden trouwens netjes dat het wel een indirecte blikseminslag hoort te overleven maar niet een directe blikseminslag.
Sommige fabrikanten zijn daar heel vaag over waardoor menig consument denkt dat ze sowieso beschermd zijn tegen een blikseminslag (direct/indirect)

als ik het hele verhaal over die aarde pin goed heb gevolgd, zijn we in nederland beschermd, als in belgië de bliksem inslaat.

Back