• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tka: E-mu 0202 geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mark-T

Budget lid
Aangezien mijn pc is overleden en ik een heerlijk stille mini-pc heb gekocht, is mijn trouwe E-mu 0202-geluidskaart overbodig geworden, omdat de mini-pc niet uit te breiden is.
Jammer voor mij, maar een kansje voor degene die een goede geluidskaart zoekt met Asio-mogelijkheden en een geluidsdynamiek die menige luidspreker laat opblazen.
Met deze geluidskaart ga je de muziek beleven zoals het bedoeld is, en ga je mixen met de juiste referenties.
Hij wordt geleverd met de bijbehorende break-out kabels voor audio en Midi.
En, heel belangrijk, de kaart wordt verstuurd in een anti-statische zak, zodat hij bij aankomst net zo goed functioneert als dat hij in mijn oude pc deed.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back