• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen gratis af te halen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

etaoin

Brodgar Tech
Phonix Helix Board 12 Firewire mkII

Analoog mixertje met ingebouwde 10-in/2-uit firewire geluidskaart (dus alle ingangen tegelijk opnemen) en ingebouwde FX. Werkt ook zonder gebruik van de firewire gewoon als stand-alone mixer (heeft dus eigen stroomvoorziening).

Van één kanaal ontbreekt het witte kapje van de volume pot.

Voor specs zie de Phonic site: http://www.phonic.com/en/helix-board-12-firewire-mkii.html.
Let op: daar staat OS X, maar dat is officieel maar tot en met 10.7, alhoewel ik hem zonder problemen onder 10.8 gebruikt heb garandeer ik niks ;)

Het gaat om het zilverkleurige model. Compleet moet originele voeding, fw kabel en doos.

Vraagprijs: 75 euro

Phonic MM 1202a

Rechttoe rechtaan analoog mixertje. Heeft wat tape opgezeten, dus niet meer helemaal moeders mooiste. Compleet met originele voeding.

http://www.phonicweb.com/phonic-mm1202a-mixer/

Vraagprijs: 25 euro

Dynamix 12-kanaals

Zonder voeding. stroeve pots, stoffig etc. Maar wel gratis af te halen. Voeding is vermoedelijk iets van 2x18V (heb hem gecheckt op 2x15V maar de mixer heeft dan weinig headroom).

Attachments

• helixboard12.jpg
    helixboard12.jpg
    71,5 KB · Bekeken: 178
  • MM1202a.jpg
    MM1202a.jpg
    69,7 KB · Bekeken: 152
  • IMG_1435.jpg
    IMG_1435.jpg
    73,4 KB · Bekeken: 154
  • IMG_1436.jpg
    IMG_1436.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 153
Last edited by a moderator:
Ook gratis af te halen: twee rack profielen van 68 cm.

Heb ik zelf gratis opgehaald bij forumlid Levka, maar passen niet in het kastje waar ik ze in wilde bouwen.

Attachments

• IMG_1466.jpg
    IMG_1466.jpg
    42 KB · Bekeken: 153
Dynamix en rackprofielen zijn even gereserveerd.

Komt bij:

Digidesign Audiomedia II nubus kaart
Digidesign Pro Tools nubus kaart

Geen idee of ze het doen (bij gebrek aan nubus Mac).

Attachments

• IMG_1484.jpg
    IMG_1484.jpg
    111,2 KB · Bekeken: 147
Dynamix en rails zijn weg.

Komt bij, ook weer gratis afhalen, "studio" desk van Ikea. Komt met twee zijplankjes (niet op de foto) voor bijv monitors.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 155
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back