• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Aanbieding! MS-10, MS-20, SQ-10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Wegens grote & zeer acute gear-lust, opnieuw in de aanbieding mijn Korg setje.
Bestaande uit de overbekende semi-modulaire bakbeestjes:

Korg MS-10 analoge synth (monofoon 1-VCO)
Korg MS-20 analoge synth (monofoon 2-VCO)
Korg SQ-10 analoge sequencer

Alles prima werkend, netjes uitziend en incl. patchkabels en (deels kopie) handleiding.

Nieuw aangescherpte prijs, alles in 1 koop:
1250 Euro!

Ik denk als je ze los verkoopt, dat er dan meer mensen in geinteresseerd zijn, en je krijgt er dan waarschijnlijk nog meer voor ook.

bijv.

MS-20 500
SQ-10 400
MS-10 350

zijn natuurlijk mooie prijsjes, ik heb er zelf een berg meer voor moeten neerleggen.

Ach... meer krijgen...
De synths stonden al eerder te koop tegen wat (ook hier) als 'normale' prijs werd gezien (1500), en dat schoot ook al niet echt op. Maargoed, voor deze prijs ben ik ook wel tevree, en help er weer een ander mee... :engel:

Los verkopen heb ik *echt* geen zin in; dit setje verkopen is al zo'n gedoe met meerderemensen die willen kopen en dan snel (of juist na enige tijd) weer afzeggen (the names have been changed to protect the innocent!).
Wil niet hetzelfde me op de hals halen, en dan nog 3x zo vaak!

't setje is in ieder geval *onder voorbehoud* verkocht, maar ik houd voor de zekerheid maar een wachtlijst bij! ;)

Beste Hanz
1250 is zeker een realistische prijs voor dit setje
Als we daar eerder op uit hadden kunnen komen had ik dat niet afgezegd

Beste groet
Joost

PS ik zoek nog steeds een MS-20;)

Breder / vetter, 't is maar hoe je 't noemt.
Dat is dus iets wat je in het begin niet wilt geloven, want die MS-10 is toch maar 1xVCO, right?
...en toch... als je 'm 1-op-1 tegenover de MS-20 zet klinkt-ie op 't eerste gehoor voller etc.

Kon ik dus niet hebben, want wat zou een rationele verklaring zijn? Zelfde componenten, dacht ik zo (maar weet niet zeker). Na wat pielen blijkt het verschil voornamelijk (doch niet 100%!) in volume te zitten - zelfde volumeknop instelling op beide apparaten, dan klinkt de MS-10 wat luider.

Maar goed, de MS-10 heeft dus wel PWM, en de MS-20 niet. En de MS-20 heeft ook nog een High-pass filter met resonance en wat extra envelope dingetjes *en* natuurlijk de pitch->voltage converter (a.k.a. synth bespelen met je microfoon / gitaar / whatever).

Daarom (verkooppraatje-stand AAN) is het dus als setje juist zo leuk. Heb je het beste van twee (lees: drie) werelden.

Verkocht aan No_Key
:slotje:

Veel plezier d'r mee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back