• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zeldzaam: EML electrocomp 200

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eml

Ingeburgerd
Deze ga je hier niet gauw te koop zien staan, en zeker niet in deze conditie. Hij is volledig in orde en ziet er uit alsof hij in een tijdscapsule heeft gezeten.
Alleen het handvat ontbreekt, waarschijnlijk omdat de vorige eigenaar er iets bovenop wou zetten. Maar om eerlijk te zijn heb ik dat nooit gemist want heb ik nog nooit de behoefte gehad om er mee te gaan wandelen ;)
In deze video zie je Allen Ravenstine van Pere Ubu er mee aan het werk.
http://vimeo.com/38012331

Alles is aanwezig om je volledig te laten gaan:
3 VCO's
1 noise
1 HPF
1 LPF
1 reverb
1 switch
1 waveshaper die bestaat uit een ringmodulator, envelope generator en sample & hold
1 mixer
1 ringmodulator
1 mic amp.

Te koop voor 2850 euro.
Geen verzending, enkel afhalen in Belgiƫ (Provincie Antwerpen)

Attachments

• synthforum_eml200.jpg
    synthforum_eml200.jpg
    79,5 KB · Bekeken: 78
Al enkele ruilvoorstellen ontvangen, maar nog niets concreets.
Ik verkoop de Eml omdat ik 5U modules wil kopen. Ruil met 5U modules is dus zeker mogelijk. Vooral Moonmodular en Hordijk, maar ik heb ook nog wat Dotcom modules nodig.
Ik wil eventueel ook ruilen voor iets vintage, maar dan een deelse ruil waarbij uw toestel minder waard is dan de Eml zodat ik ook nog wat geld krijg om modules te kopen.

Vorige keer vergeten te vermelden: De Eml werkt op 110V, maar een 220->110 transfo krijg je er gratis bij.

Deze is tijdelijk on hold. Ik heb een koper voor wat ander materiaal en als die koop doorgaat heb ik genoeg voor de 5u modules die ik wil kopen, en dan wordt de EML niet meer verkocht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back