Of zouden ze gulden bedoelen?

Vooral schitterend tussen de muziekinstrumenten is trouwens: "Philips autoradio/cass. met dolby, rds en cd wisselaar
100.-"*D

Ik denk bytheway, dat het guldenprijzen zijn. Heb een mailtje gestuurd voor uitsluitsel hierover...

Denk niet dat als het in guldens aangegeven staat het er nu nog is.
Zeker niet voor die prijzen. ;)

Ik heb eventjes zijn telefoonnummers weggehaald.

Dus eigenlijk is het helemaal geen interessante gear. En ik ben de links al eens tegengekomen...

Ik vind het eigenlijk twee hele interessante bakken...
Okee, de verkoopprijs is hier niet interessant, maar dit forum heet ook niet: "Interessante koopjes gevonden.."

:D

Waarschijnlijk kun je best wel iets lager bieden..

"Onder op de site staat dat de prijzen in euro zijn.
De spullen worden zonder rekening verkocht. Dus is er van btw geen sprake."

2K voor een 909?

In geen 2K jaar!

:) als ze geen haast hebben met de verkoop dan is het toch prima? als er iemand is die dat ervoor biedt, dan lachen ze hard..

echt, alles is precies 2,2 keer te duur.

Ik weet niet waar jullie allemaal een 909 voor 2000 gulden (is minder dan 1000 euro) halen in nederland, maar heel erg abnormaal is 2000 gulden nu ook weer niet. Eerder goedkoop. Ik weet dat ze voor 3000 en meer gulden weggingen, dus ga nu niet de euro de schuld geven.

Okee, 2000 euro is wat veel... zo'n 700 te veel, maar dan nog...
Je hoeft het ding niet te kopen..

okee okee, de 909 is nog wel een voorbeeld van iets wat duur mag zijn,:L
maar de bit one, en de roland a880 midi patches en radiocassettespeler met cdwisselaar? :confused:

Stel dat de gemiddelde particulier prijs voor een 909 = €1400,- , winkelprijs wordt dan €1675,- (inkoop + 19,5% BTW). Dus de brutoprijs is €325,- te hoog. Maar de rentederving op dit bedrag is veel kleiner. Dus gewoon wachten op een slachtoffer dat snel een 909 nodig heeft.

bit 01 voor 450 euro. die MAG daar niet voor verkocht worden! aangezien ik mijn solina string ensemble had kunnen ruilen voor zo'n ding, maar toch maar voor de 150 euro cash gegaan ben :)

anders heb ik 300 euro 'misgelopen'

Back