• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Utopia Sale : Dynaudio bm6a, bm9s, BLA compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

UtopiaMastering

Stamgast
Hierbij te koop aangeboden;

2x Dynaudio bm6a speakers, beiden in uitmuntende staat: € 900 setprijs

Beiden speakers in uitmuntende staat, in een rookvrije studio gestaan. Mooier vind je ze niet :)

1x Dynaudio bm9s monitor subwoofer, uitmuntende staat: € 600

Deze geweldige sub is nog praktisch nieuw. Loepzuiver en in perfecte staat.

1x Black Lion Audio AGB Compressor/Limiter (Neve 33609 clone) € 600

deze geweldige BLA compressor gaat de verkoop in aangezien ik hem toch te weinig gebruik wat uiteraard zonde is. De compressor is in een goede staat en alles functioneert prima. Is pas een jaar oud. Ultra zuivere module!

Bm6a's moeten als laatste de deur uit als het ff kan, in de verkoop mét de sub kunnen ze er gelijk uit en worden ze gratis verzonden. Mailen op info@utopiamastering.com

Foto's:

IMG_0840.jpg

549494_540512846001982_138862155_n.jpg

750 €

ff over de speakers:

Fenomenale staat, solide en eerlijk. Weinig draaiuren gehad en plus minus 1,5 jaar oud.

De kenners weten dat dynaudio garant staat voor een verbluffende weergave van je mix, gedetaïleerd en eerlijk en toch niet saai. Je kan er met gemak uren achterzitten zonder dat ze vermoeient worden. Ze hebben me geen moment telleur gestelt en zijn nog steeds een van mijn beste aankopen ooit.

Ik moet nu eenmaal upgraden en stap nu over op PSI, maar die zijn ook 4x zo duur. Voor dit geld kun je ze iig niet laten staan! Je mag uiteraard mailen, of een berichtje sturen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back