• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Solina String Ensemble

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grandaddy

Modulator
Solina String Ensemble.

Exemplaar met een zeer lush klinkend chorus effect en de aparte knop daarvoor. Ik heb vroeger een ander exemplaar gehad dat een heel stuk slapper klonk.

Een exemplaar met een maar: waarschijnlijk moet de voeding ge-recapped worden. Onlangs sprong tijdens het spelen de stop uit de kast, en sindsdien heb ik'm niet meer aangehad. Voor het handige forumlid dus, of een die'm naar een handig forumlid of reparateur wil brengen. Ik haal m'n strings tegenwoordig gewoon uit een synth en laat'm daarom zelf nu niet fixen.

De zijkant van de behuizing (bij Solina ouderwets goedkoop spaanplaat met houtpennetjes) heeft, na het fixen van de voeding, weer een snuif houtlijn nodig, rechterzijpaneeltje zit nu wat los.

Hij staat sinds vandaag in Amsterdam, waar -ie bij een collega forumlid opgehaald kan worden. Ik heb'm vervoerd in bubble-wrap en vervolgens in een legergroene metalen kist, waar -ie dan perfect in past. Die kist mag je erbij hebben als je wilt.

Prijs € 300 vast en as is.

Attachments

• Solina - 1:6.jpg
    Solina - 1:6.jpg
    41,8 KB · Bekeken: 153
  • Solina - 2:6.jpg
    Solina - 2:6.jpg
    46,3 KB · Bekeken: 125
  • Solina - 3:6.jpg
    Solina - 3:6.jpg
    45,1 KB · Bekeken: 130
En nog drie foto's

Attachments

• Solina - 4:6.jpg
    Solina - 4:6.jpg
    33,7 KB · Bekeken: 130
  • Solina - 5:6.jpg
    Solina - 5:6.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 128
  • Solina - 6:6.jpg
    Solina - 6:6.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 125
Deze mag weer op slot. :slotje:

Een bevriend forumlid heeft aangeboden de voeding voor me na te kijken. Ik ga eerst even kijken of dat ook in logistieke zin haalbaar is.

Deze thread is eerder op mijn verzoek op slot gedaan, en nu, ook op mijn verzoek, weer geopend! ;)

Dit Solina String Ensemble mag alsnog in de verkoop; het genereuze aanbod van servicing door een vriend zou naar nu blijkt nog maanden op zich laten wachten. =( Ondertussen staat instrument al een tijd bij een bevriend forumlid in zijn werkruimte gestald, en hij staat ook in de weg. Ik heb eerder van verschillende forumleden berichten gehad dat zij 'm graag wilden overnemen, maar die berichten heb ik helaas niet meer.

*

Dus nieuwe ronde nieuwe kansen: € 300 is de prijs voor wie'm op korte termijn in Amsterdam ophaalt.

* De groene metalen kist waar ik'm eerder in vervoerd heb zit er nog bij (en is bij aankoop Solina gratis mee te nemen.

*

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back