• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TC Electronic Finalizer Express: 250 euro!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

psynco

Stamgast
:kroon: Goedendag Mede Elektronenaanbidders! :kroon:

RUILEN!!!! RUILEN!!!RUILEN!!!! RUILEN!!!RUILEN!!!! RUILEN!!!RUILEN!!!!

TC Electronic Finalizer Express : 3 Bands digitale compressor/limiter, normalizer, EQ, mastering processor.
***In nette staat. (Inclusief manual en netsnoer). (Gaat weg vanwege veranderingen in workflow)

Indien wenselijk , kan er een footshoot gemaakt worden van deze noeste metalen rackunit in
zeer gewaagde poses...
Uiteraard kan er bij het ruilen gevoeld en geroken worden aan respectievelijk de poorten en
knoppen :{

Mijn 'Finalizer Express' wil ik graag ruilen en wel voor één (of meerdere) van de volgende 'machines':

1* Een (Beruchte) Stereo bus compressor (Analoog (XLR))
2* Een degelijke standalone DA converter (minimaal: 24bit/Coax in/XLR uit)

3* Een degelijke standalone DA/AD combinatie
4* Eventueel een professionele stereo microfoon (XY)/set
5* In zeldzaam geval interesse in een spontane aanbieding op analoog vlak

(De nummers 1 & 2 interesseren mij toch echt het meest!)
(Mogelijkheid van bijbetaling van één van beider zijden mogelijk; mits redelijk uiteraard)

Graag hoor ik van u wat er mogelijk te ruilen valt!!!!!!

Groeten uit het hoge noorden,

Psynco

--Extra INFO----

Deze finalizer wordt nog immer verkocht voor 990 euro (bijv. Thomann);
http://www.thomann.de/nl/tc_electronic_finalizer_express.htm

Dan uiteraard het bekende "Copy-Paste-Informatie" gedeelte:

De Finalizer Express is de meeste efficiënte manier om uw mix om te toveren in een professionele master. Met de mastering

technologie van TC Electronic kan het bijna niet mis gaan. Een onmisbare tool in iedere studio.
De insert van de Finalizer Express kunt u plaatsen aan het eind van uw master uitgang van uw mixer welke naar uw opname

apparatuur gaat of via de auxillary kanalen van de mixer. Via de digitale in en uitgangen past de TC Electronic Finalizer

Express ook perfect in uw digitale DAW omgeving.
Deze biedt een multi band processor en limiter, EQ, finalizer en nog veel meer.

Specificaties:
- breng u eindmix tot leven met de unieke multiband compressor en limiter algoritmes
- 24 bit resolutie A/D & D/A converters
- 16 and 20 bit dithering
- digitale in en uitgangen: AES/EBU, S/PDIF, Optical Tos-link & MIDI I/Os
- afmetingen: 19 inch 483 x 44 x 208 (1U hoog)
- gewicht 2.35kg
- gemaakt in Denenmarken

(Excuses voor mijn psychotische opmaak van het ruilvoorstel) :duivels::D

Last edited by a moderator:
Trap *KraaK . Piep . KnarS*

De finalizer Express mag weg voor 350 euro's (uiteraard is een ruilvoorstel nog immer interessant )
(Bijvoorbeeld een.. Vermona Retroverb Lancet (of analoge filterbak..)

TC Electronic Finalizer Express: 250 euro!!!

(Foto van het bakje is te zien op marktplaats (adverteerder: MiX) )

Admin: Mag de titel veranderd worden in: TC Electronic Finalizer Express: 250 euro!!!
bij voorbaat dank!

TC Electronic Finalizer Express: 230 euro (vaste prijs)

*Prima machine; gaat weg wegens overcompleet en behoefte aan een kleine mixer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back