voorstellen

Christov

Soul Brabo no 1
ehm ja ik ben dan Kameraad Christov, forumnaam christov

ik maak sinds de winter van 2001 hiphopbeats op een pc met modplugtracker en cooleditpro
dit gaat vind ik zelf wel lekker en ik werk nu aan me eerste demo, enkele beats zijn al op undergroundcompilaties verschenen.....er zijn zelfs mensen die erop willen rappen raar genoeg hehehe...

binnenkort wil ik een sampler aanschaffen nadat ik mijn asr10 verkocht heb(was toch net niet wat ik wou)

ehmja me website adres is www.kameraad-christov.tk en www.soundclick.com/kameraadchristov

dusja dat was mijn introductie dan...

welkom! ohja..kheb nog een yamaha A3000 V2 te koop..... als je van freaky houdt ;)

gegroet en welgekomen!
veel fun hier! :)

wel opmerkelijk dat je muziek maakt met een tracker en het zelfs zo ver
brengt dat je dingen uitgeeft. :smeris: petje af :)
die trackers zijn voor hun relatieve eenvoud toch verdomd interresante beestjes ;)

anyway, see/read you!

-cloudy

omdat ze zo simpel zijn snap ik ze hehehe ik zie alles tegelijk en das fijn
maar de geluidskwaliteit is ruk dus daarvoor mix ik alles enzo in cooleditpro en dan gaat het wel...
als ik sampler kop wil ik em aan kunne sturen met een miditracker dat zou perfect zijn...

in de trackers gebruik ik wel eigensamples neit die wacke geluidjes die je erbij krijgt...dat doe ik ook met cooleditpro

oja ff lijstje van invloeden:

El-P, Non Phixion, Wu Tang Clan, Necro, Anti Pop Consortium, Cannibal ox, etc...

en niet hiphop: miles davis, john williams, bram vermeulen(fantastische toetsenist), en een hoop klassieke dingen en soundtracks....vaak met russische sounds wat ook de naam Kameraad Christov verklaart

hoihoi! :doei:

wassup bro!:walker:
welkom en geniet van het syntforum in al haar glorie:D

Back