Hollywood in Eindhoven wordt gesloten.

JohnnyBusca

rocket scientist
Nu zou er een jaren 80 disco in komen... Weet er iemand meer?

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

die zit er inmiddels alweer een tijdje en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai dat het daar is!
van mij mag de oude hollywood weer terug komen hoor.

Origineel geplaatst door t-con
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

die zit er inmiddels alweer een tijdje en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai dat het daar is!

Oude Hollywood ja heel grappig ""T-con "" is geboren in 1981 volgens zijn profiel.
Ik kwam al in 1979 in de Hollywood , over oude ""Hollywood"" gesproken.
Maar toen ik er kwam tussen 1979-1986 was het een hele leuke mooie tent, dat wel
Ik heb er zelfs nog een consumptie muntje van

ehmz... vanaf 95 96 kwam ik er regelmatig binnen net als de topa in geldrop...

maar maakt niet uit ik vond het toen gezellig en vetjes nu niet meer...

Sterker nog: 3x aan de deur gestaan & 3x geweigerd..........

dan maar niet, ik ga zo'n vooringenomen gorilla echt niet smeken of ik asjeblieft m'n centen daar op mag maken :kont:

het is al een hele tijd nu een disco club en de keren dat ik toevallig langs liep stonden er dikke rijen... dus zal wel goed gaan lijkt me

dat is ook wel zo ender maar er is geen zak aan toch? vrijdag trouwens weer danssalon?

Origineel geplaatst door kareltje

Ik heb er zelfs nog een consumptie muntje van

Das zonde....had je een sinas van kunnen nemen...;)

Leuk man zo'n oude thread nieuw leven in blazen :P

Good old memories....Ik heb er een aantal jaren tot de sluiting met veel plezier platen gedraaid... :dj: baal er soms nog van dat het dicht is...maaruh..we hebben het al over een reunie gehad, dus heeeeeel misschien komt er weer eens een ouderwets Hollywood feest :D Als je trouwens nog een 3-D tour wil zien van de oude Hollywood of oude foto's, kijk dan eens op www.club-hollywood.com ... De site is veranderd (Sjors&Sjimmie), maar er staat nog een link naar de oude site...

dat is ook wel zo ender maar er is geen zak aan toch? vrijdag trouwens weer danssalon?
Komen er mensen van synthforum bij headliner? 8> :biertje:

yupz headliner is lache! :biertje:

t-con voelt weer een mini sf meeting aankomen!! :okdan:

Back