Tim and the Ocean - On the 26th of October (Electro)

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)

Bietje gemaakt met mijn OB matrix 6 alleen 1 geluid komt uit Alchemie, alles achteraf opgenomen op cassette. vandaar de ruis.
Als achtergrond wat geluiden avn een trip in de bergen.
Be benieuwd wat je er van vind. Cheers :mega:

Lekker hoor zo gruizig.....enige wat ik jammer vind is dat je hele leuke achtergrond percussie hebt de rammelt en pruttelt maar die niet echt gedefinieerd doorkomt......

Ha Brz bedankt, bedoel je die percussie die heel zacht achter de 808 beat staat of juist die met die Ride en gitches???:mega:

ja vind je het leeg klinken? vocaal erbij kan leuk zijn maar ik kan niet echt zingen. en stem samples doen het bij niet echt. iig bedankt voor de feedback

Mooi sfeertje, ik vind het iig zeker niet te leeg klinken!

Ik kan me er inderdaad ook wel vocalen bij voorstellen. Ik denk dat het nummer zich wel leent om die door een vocoder heen te halen. Dan kun je het ook zelf zonder te kunnen zingen toch wat extra's geven...

ja vind je het leeg klinken? vocaal erbij kan leuk zijn maar ik kan niet echt zingen. en stem samples doen het bij niet echt. iig bedankt voor de feedback

Nee, niet leeg. Meer dat het 'verhaal' van de track nog interessanter kan. Ik realiseer me dat een vocaal meestal er voor zorgt dat daar dan de nadruk op komt, maar ik vind de melodie zich er wel goed voor lenen. Nu alleen nog een zanger. :D

Nee, niet leeg. Meer dat het 'verhaal' van de track nog interessanter kan. Ik realiseer me dat een vocaal meestal er voor zorgt dat daar dan de nadruk op komt, maar ik vind de melodie zich er wel goed voor lenen. Nu alleen nog een zanger. :D

:eureka:

tja een vocoder vind ik maar niets en voor de rest ken ik geen zanger die wil zingen. misschien moet ik het zelf eens proberen en zo mijn creatie verneuken:D:D

Een miniscuul klein beetje sidechain kickop string melodie doet denk ik IMHO wonderen! (nu ja ik sidechain dan ook alles;)) Aniehow lekkere sfeer en dat brakkele vink juist wel weer geinig en dr bij passen, zou m zeker niet te "overproducen"

de kick zit idd op de sidechain van de melodie. misschien kan het wat meer.bedankt voor de feedback:)

Lekker hoor.

Als je er nog een gitaar bij zou doen is het bijna Icebreaker International :)

Mvg.

CoolRunning

Zit hem nog een keertje te beluisteren. Hij is wel lekker hoor! Wat je nog kunt doen, is variƫren met de akkoorden door bijvoorbeeld een verhoging te spelen in plaats van steeds hetzelfde patroon. En daarnaast vragen aan Thom Yorke of hij iets wil inzingen. :D

Lekker hoor.

Als je er nog een gitaar bij zou doen is het bijna Icebreaker International :)

Mvg.

CoolRunning
mooie muziek dat international icebreaker. bedankt voor het luisteren. misschien is een gitaar erbij niet zo een slecht idee. en wat akkoord wiselingen ook niet. cheers tim

Back