• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil! ( Meerdere dingen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

shyftexhales

Ouwe rot
Ik heb nu al zon jaar een Akai S2800 en een Yamaha RM1X staan die ik van plan was samen te gebruiken als main-workstation, maar ondanks de vele opties blijf ik mijn su700 fijner vinden kwa workflow, vandaar dat ik nu opzoek ben naar een nieuwe sampler met pads en het dus mooi tijd vond om mijn niet gebruikte gear hier te ruil te zetten!

Lijstje -

Akai s2800- in goede staat, stroomkabel included, handleiding niet

Yamaha Rm1X - In zeer goede staat ziet er als nieuw uit, adapter zit erbij, handleiding niet

Kurzweil 1000PX - Rack synth in goede staat , tijd terug over genomen, ook bijna niet gebruikt., werkt prima.

Yamaha A3000 sampler - 1 draai/druk knop is defect, deze schijnt makkelijk te repareren te zijn, ik kom er alleen niet aan toe en heb geen plannen om hem nog in mijn setup te gebruiken.

Ik ben opzoek naar zoals je boven kunt lezen een goede sampler/sequencer/ workstation.
Daarnaast ben ik ook opzoek naar oude analoge delays, filters en reverbs:)

Bijbetaling van mijn kant is mogelijk! :okdan:

Bericht door een moderator:
Ook bij ruil gaarne de ruilwaarde of het directe gewenste ruilobject vermelden!

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back