• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SE-1, Matrix 1000, Lexicon MPX100,, JB Systems echo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pedro

Ingeburgerd
SE-1 in prima staat: E 650,-
Oberheim Matrix 1000: 300,-
Lexicon MPX 100 met originele adapter: 75,-
JB Systems digital echo: 35,-

De Matrix1000 heb ik een tijdje terug gekocht van iemand met intern batteryprobleem. Ik heb m laten repareren waar ook bleek dat 1vd voices kapot was. Is dus recent geserviced.

Sinds reparatie start-ie alleen niet elke keer correct. Ik moet m dan paar keer aan-en-uit doen en dan doet ie t gewoon. Ik vond t zelf niet zo'n probleem dus heb m niet weer teruggestuurd, maar daarom doe ik m weg voor 300 en niet voor 350. Hij is bromvrij.

Alles werkend te bekijken met thee en wortelcake. Verzenden kan ook. Alle prijzen ex verz kosten

Matrix 1000 verkocht
SE-1 was gereserveerd maar nieuwe eigenaar kreeg op laatste moment financiele tegenvaller

Nog te koop dus:

SE-1 in prima staat: E 650,-
Lexicon MPX 100 met originele adapter: 75,-
JB Systems digital echo: 35,-

Sale talk corner:

Studio Electronics SE-1 Synthesizer. Een classic die geen uitleg behoeft voor de kenners.

Deze Synth stort met haar drie analoge oscillatoren en lopassfilters emmers modderdikke bassen en leads uit je boxen. De klassieke Moog sound, waar de SE 1 naar is gemodelleerd, leent zich in het bijzonder voor hiphop, r&b en dance muziek.

Terug te horen in de muziek van artiesten als The Prodigy, Dr. Dre en Fatboy Slim.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back