• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Proel mixer (ook op batterij) en Yamaha A-4000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grandaddy

Modulator
Einde van het jaar in zicht, een mooie gelegenheid om nog wat verder uit te dunnen 8)

PROEL Mix-502 € 30

* Ongebruikt 5 kanaals mixertje.
* Werkt op adapter (niet inbegrepen) of op een enkele BLOKBATTERIJ!
* Input van kanaal 1 met mono of stereo switch.
* Potmeters voor Treble en Bass.
* Potmeters voor de L en R outputs.
* Peak indicators voor de L en R outputs.

Lekker makkelijk voor onderweg :P

*

Roland VP-9000 - 19" Variphrase sampler. € 250

Ook geheel ongebruikt. Ooit tegelijkertijd gloedjenieuw met mijn V-Synth gekocht, maar de module uiteindelijk niet een keer aangeraakt.

Standaard geheugen erin.
Originele manual erbij.
Roland VP-9000 ZIP schijf.
(Zonder doos.)

*

YAMAHA A-4000 sampler. € 120.

Met standaard geheugen erin, en zonder het dure output expansion board.

Ooit nieuw naast m'n A-5000 gekocht, maar deze uiteindelijk niet meer dan een paar uur gebruikt. Dus geen dolle rotary encoders o.i.d. Display ook perfect. Lichte beschadiging aan het rackoor rechtsboven (niets dramatisch)

Met de basic synth waveforms erin, en vele filters en prima fx. Het geld alleen voor die features al meer dan waard. Je kunt'm nml. ook gewoon als synth met (of zonder) 3 FX tegelijkertijd gebruiken, of als FX unit voor je andere gear. Lekker!

*

ORLA DSE-12 - 19" FM synth module, 1 U hoog. Gebruikssporen op de behuizing.

In technisch opzicht een kruising tussen Casio's PM (Phase Modulation) en FM. € 30.

*

Alle prijzen zijn vast, en ik wil geen inruil spullen want ben aan het opruimen.

De spullen staan sinds vandaag in Amsterdam waar ze opgehaald kan worden bij een collega forumlid. Time permittingkunnen er in het weekend wat foto's gemaakt en geplaatst worden.

Op de post kan ook, aangetekend en verzeker, alleen binnen NL, met PostNL voor € 10 per pakket.

Last edited by a moderator:
Update:

Bij de VP-9000 zitten meer toebehoren dan ik me herinnerde te hebben, zo hoorde ik net:

Er zit bij:
  • Originele User Manual (ongebruikt)
  • Originele Reference Manual (ongebruikt)
  • Originele CD-Rom met VP-9000 Sound Library (ongebruikt)
  • Originele ZIP VP-9000 Demo Disk (ongebruikt)
  • en natuurlijk een netsnoer ;)

Voor wie n.a.v. deze toevoegingen opeens opgewonden raakt:

De VP-9000 is tot komend weekend gereserveerd voor Koen :eureka:

Orla gaat toch op de post naar de nieuwe eigenaar dus verkocht.

Meerdere verzoeken om een paar foto's van het Proel mixertje gehad, dus ala:P :

Plaatjes van de A-4000 laten zeker nog tot na de kerst op zich wachten. De cameraman ter plaatse is met kerstreces.

Attachments

• Proel -1:2.jpg
    Proel -1:2.jpg
    48 KB · Bekeken: 137
  • Proel -2:2.jpg
    Proel -2:2.jpg
    16 KB · Bekeken: 148
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back