[IDM] fragmentjes: collaboratie gezocht

ernest@303.nu

Stamgast
Ik ben niet zo'n complete track-poster (zeker niet vóór release), vandaar enkele zeer korte fragmentjes, seconde of 30.....
Ben eigenlijk op zoek naar lieden die willen samenwerken op het gebied van *behoorlijk* freaked-up beat-toestanden.
Inspirators: [ ]pusher, aphex twin, kid606, Clifford Gilberto, Venetian Snares, etc

Heb al redelijk wat projectjes in de pipeline, maar lijkt me leuk om samen te werken met even-zieke beatphuckers dan mij is.

Tevens freaked-up electronica-label (vinyl) in de maak waarvoor ik kwaliteits-werk zoek, en natuurlijk live (ECHT freaky live, geen seq playback) optreden.

Ik werk met (vooral analoge) hardware-synths en drumcomputers, Logic Audio, Ableton Live, praktisch alle Creamware-producten, Reason, microfoons

Liefst omgeving Nijmegen, maar in de vorm van bijv Ableton Live of Reason-files valt er natuurlijk ook via internet te werken.

spreekt de vibe van de voorbeeldjes je aan (nog niet afgemixt/gemasterd!) en ben je redelijk tantrisch op het gebied van electronica-sex, laat dan wat weten!

download '308'
download 'cowcane'

ps voortaan zal ik het woord 'freaky' wat minder vaak gebruiken in mijn postings ;)

tja als je echt freaky wilt dan moet je wel bij mij zijn :D *D
ik wil wel een collaboratie doen. maar ik ben fruity loopser.
en ik woon in belgië......maar daar kan misschien wel een mouw
aan gepast worden. ableton gebruik ik ook wel heel heel heel af en toe.
ik weet niet of je al wat stuff van mij gehoort hebt. maar ik maak nu
vooral vrij melodieuze idm zoals Proem of Nautilis. maar ik kan makkelijk de
knop omdraaien en een potje venetian snaren als ik wil. :duivels:
ik heb nu niet echt veel interessante dingen online staan maar check
deze eens.

beneath deze is het hardere werk
punkychunk deze is nog niet af

meestal maak ik dus dingen in de beurt van de tweede link

greets isnieZot

Luister eens naar Canvas, en zie maar of je dit iets vindt...

Stuur me maar een PB als je geinteresseerd bent.

Ik hang tegenwoordig wel uit in Ierland, maar web-collab
hoeft net perse slecht te zijn!

Mvg.

CoolRunning

Isniezot:

Nee, ik had nog niet eerder iets van je gehoord. Het is zeker nie zot wat je doet! :-)
Vettige sounds hoor. En ook wel iets voor mijn geplande electronica-labeltje.

Ik maak gergeld ook meer melodieuze dingen, met allerlei invalshoeken. Laatste tijd veel jazzy dingen (Clifford Gilberto is mijn grote voorbeeld wat dat betreft) Xal binnenkort wat andere dingetjes online zetten (en wellicht zelf complete nummers:-) )

Ik neem privé nog wel contact met je op. Leuk dat er meer freakneuzen rondlopen hiero!

groet
Ernest

(p.s. terwijl ik dit typ zie ik dat CoolRunning ook nog wat neerzet.... ff checke)

Ook niet verkeerd dat Canvas:) ! Relaxt luisterwerk. En mooi geproduceerd.

Maareh het kan wat mijn betreft wel iets freakier of iets 'vernieuwender' (vervelend woord trouwens)
Tenminste voor mijn doelstellingen, ik zit zelf wel op een redelijk neurotische vibe wat beats en afwisseling betreft op dit moment.... en kan ook goed gecombineerd worden met mooie melodieën (xal binnenkort nummertje posten waar ik nu mee bezig ben)
Maar als ik je nummer zo hoor denk ik dat dat, er afhankelijk van je bui, ook wel inzit!

Waar werk je mee? Ik ben o.a. Ableton- en Reasonable, voor zover het om internet-uitwisselbare bestandsformaten gaat.

Fruityloops (wat IsnieZot gebruikt) ken ik niet uit de praktijk, maar er is vast wel een mouw aan te passen.

OK ik moet helaas weer aan het werk (geen tijd voor muziek vandaag)
ik kom hier nog op terug! Bedankt voor jullie reacties

Back