• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Rack 3, Midas Venice U24 en RME HDSPe MADI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mjbrands

Stamgast
Waldorf Q (32 voices!) en Nord Rack 3

Ik biedt twee van mijn synths te koop aan:

jbi4.png

Waldorf Q met redelijk zeldzame DSP uitbreiding (dus 32 ipv 16 voices)
Heeft wat kleine krasjes, maar alles werkt nog zoals het hoort. Geen springende encoders of krakende outputs en ook de display is nog aardig fel. Inclusief flightcase en verschillende sound sets.

1599 euro

5zns.jpg

Nord Rack 3 (+ manual en rackmount)
Ziet er nog uitstekend uit en ook alle encoders werken probleemloos. De display is nog lekker fel. De rackmount is een door een SF lid gemaakt prototype van onbehandeld staal; machinaal gemaakt, maar nog zonder poedercoating.

899 euro

Sommige Nord Rack/Lead 3's wilden nog wel eens crashen door een issue met de voeding, maar daar heeft deze geen last van. Ik heb gemeten met een scope en een 2400w stofzuiger in hetzelfde stopcontact (fanatiek de stofzuiger aan- en uitzetten) en de rimpel op de 3.3v voeding voor de DSPs viel mee. Er kan eventueel een extra condensator aan de voeding toegevoegd worden, waarna het probleem zeker weg is. Maar nogmaals, ik heb het niet op kunnen wekken en die stofzuiger test is aardig zwaar.

Qua ruilen ben ik eventueel alleen geinteresseerd in een Elektron Octatrack of Monomachine.

Last edited by a moderator:
Midas Venice U24 / Ferrofish A16-mk2 / RME HDSPe MADI / MOTU MIDI Express XT USB

Midas Venice U24 / Ferrofish A16-mk2 / RME HDSPe MADI / MOTU MIDI Express XT USB

Te koop wegens ruimte gebrek:

Midas Venice U24 mixer - 1299 euro
24 kanaals analoge mixer met direct outs
Beroemde Midas mic pre's en semi-parametric EQ

Ferrofish A16-mk2 AD-DA converter - 749 euro
MADI interface
2 x ADAT in en 2 x ADAT uit (er hangt nu een Steinberg UR824 aan)
16 x in-/uitgang (balanced, 24-bit @ 192 KHz)

RME HDSPe MADI interface - 899 euro
max 64 x in-/uitgang
DSP mixer (dit is niet de FX versie, dus geen EQs)
Extra ultra low-latency analoge uitgang voor monitoring
PCI-e kaart

De combi mag weg voor 2750 euro.

Ik had mijn synths aan de Midas hangen, met de direct outs aan de Ferrofish en de main outs, etc. aan de Steinberg. Audio van/naar de Ferrofish en Steinberg ging via de RME MADI interface.

Daarnaast heb ik ook nog een praktisch nieuwe MOTU MIDI Express XT (USB) interface. 8 in- en uitgangen en hij is ook stand-alone als MIDI router te gebruiken. Deze mag weg voor 315 euro.

Ferrofish, RME interface en MOTU MIDI Express XT kunnen evt. verstuurd worden, MIDAS mixer niet. Originele verpakkingen + bonnen aanwezig (voor garantie). De Midas mixer is net zoals de MOTU een paar maanden oud, de RME kaart en Ferrofish interface volgens mij iets meer dan een jaar. Al dit spul is alleen thuis in een rook-vrije omgeving gebruikt.

Qua ruilen ben ik evt. alleen in een Elektron Octatrack of Monomachine geinteresseerd.

Zie ook mijn andere draad met een Waldorf Q (met DSP uitbreiding) en Nord Rack 3.

Waldorf Q is voorlopig gereserveerd.

Midas Venice U24 - 1250
RME HDSPe MADI - 850
Nord Rack 3 - 875

Mods, mag de titel naar 'Nord Rack 3, Midas Venice U24 en RME HDSPe MADI'?

Waldorf Q vertrekt deze week naar Kroatie.

Midas Venice U24 - 1199
RME HDSPe MADI - 825
Nord Rack 3 - 850

p9g4.jpg

Midas - 1049 (bon, verpakking, etc. aanwezig, nieuw 1599 euro)
Rack 3 - 800 (lager ga ik niet)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back