A
André Pascal
Guest
Ik heb, net als vele anderen, een remix gemaakt van het nummer Northpole van Solid Globe. Ik heb geen gebruik gemaakt van het meegeleverde materiaal, maar een volledig nieuwe productie gemaakt met behulp van Cubase SX, VST Instrumenten en VST Effecten. Ik ben erg benieuwd wat jullie van de productie vinden. Dus opbouwende kritiek is welkom
.
Download Solid Globe - Northpole (André Pascal Remix)
Samen met mijn 'partner in crime', Qui Robinez (bekent als Quifster op het SynthForum) hebben we een website gemaakt waarop we een aantal van onze producties hebben gezet. Die willen gaan gebruiken om die te promoten bij platen labels. Heeft iemand ervaring of tips met deze manier van handelen? De Pascal & Robinez WebSite (Trouwens, de website is nog gedeeltelijk under construction!
)
Cheers,
André Pascal
.Download Solid Globe - Northpole (André Pascal Remix)
Samen met mijn 'partner in crime', Qui Robinez (bekent als Quifster op het SynthForum) hebben we een website gemaakt waarop we een aantal van onze producties hebben gezet. Die willen gaan gebruiken om die te promoten bij platen labels. Heeft iemand ervaring of tips met deze manier van handelen? De Pascal & Robinez WebSite (Trouwens, de website is nog gedeeltelijk under construction!
)Cheers,
André Pascal
daar word je ook niet vrolijk van.
).