André Pascal Remix voor de Solid Globe Contest

A

André Pascal

Guest
Ik heb, net als vele anderen, een remix gemaakt van het nummer Northpole van Solid Globe. Ik heb geen gebruik gemaakt van het meegeleverde materiaal, maar een volledig nieuwe productie gemaakt met behulp van Cubase SX, VST Instrumenten en VST Effecten. Ik ben erg benieuwd wat jullie van de productie vinden. Dus opbouwende kritiek is welkom ;).

Download Solid Globe - Northpole (André Pascal Remix)

Samen met mijn 'partner in crime', Qui Robinez (bekent als Quifster op het SynthForum) hebben we een website gemaakt waarop we een aantal van onze producties hebben gezet. Die willen gaan gebruiken om die te promoten bij platen labels. Heeft iemand ervaring of tips met deze manier van handelen? De Pascal & Robinez WebSite (Trouwens, de website is nog gedeeltelijk under construction! ;) )

Cheers,
André Pascal

oh oh,

1 post van mijn muziekpartner op dit forum en alle files over de bandbreedte heen. Zucht. Dat had ik niet verwacht. in 1 uur tijd 47 mensen die al onze songs gedownload hebben.

ik heb nu 1 song op mijn eigen webspace gezet te weten "lost in strings" (staat op de opening page, dus deze zou nu weer te downloaden moeten zijn. Helaas is mijn webspace nu al weer vol. Geweldig die limieten van @home (niet dus). Ben erg benieuws wat jullie ervan vinden en wat we hier aan kunnen verbeteren.

Ik zal kijken of we iets structureels aan de webspace kunnen doen. (quifster had grote visioenen over het uploaden van een heleboel songs in de komende 2 weken). Als iemand nog een tip heeft hoor ik dat graag.

Sorry voor de bandbreedte problemen.

Quifster

The page you are attempting to access has been removed because it violated Angelfire's Term of Service.
:( daar word je ook niet vrolijk van.
(zet de vinyl nog maar een keer op :P ).

Nieuwe link om track te beluisteren

Nieuwe link om track te beluisteren

Ik heb de track maar op AcidPlanet geplaats. Dat gaat zeker werken 8)

Link naar AcidPlanet

Cheers,
André Pascal

klinkt allemaal erg goed, heb weinig op aan te merken. Heb gewoon geluisterd of ik het leuk vond, en ik vond het best leuk om naar te luisteren.

Back