Iemand ervaring met forumlid 'forbiddenzone57'?

SpaceAgentSpiff

de aarde is een LFO
Ik heb interesse in mijn NMG2 die op SF marktplaats/aanbod staat van een forumlid 'forbiddenzone57' uit zuid belgië, mailend onder de naam Franz / Franky Franq. Wegens zeer slecht Engels, 0 posts op het forum en wat vage emails wil ik even informeren of er hier mensen zijn die ervaring met deze meneer hebben betreffende koop/verkoop.

Graag reactie in dit draadje of via PM (wat het meest passend is)

Gebrekkig Engels kan. De heren uit Zuid belgie spreken nl. Frans en spreken nog liever Engels dan NL. En nog aar eens. Als je twijfelt. Doe het gewoon niet.

als je iets verkoopt, dan stuur je toch op pas nadat er daadwerkelijk betaald is?
dus heb je zekerheid dat je geld binnen is..het versturen moet je dan via verzekerd en/of aangetekend doen..dan ben je ook af van problemen met verzenden.

eventueel fotoos maken van je open pakket, dichte pakket en als je het opstuurt via postkantoor..dan heb je bewijzen...ofzoiets..

en hier over duidelijke afspraken over maken in ontspannen sfeer!

bewaar goed alle berichten/mails

Bericht door een moderator:
opgeschoond. het is niet de bedoeling om toch een ledenwaarderingssysteem te gaan maken op sf. informatie vragen over iemand lijkt me niet zoveel mis mee als het een open vraag is, maar dan reactie per pb gaarne. Oordelen op een forum over iemand waarvan niemand het verhaal verder kan achterhalen lijkt me niet al te fraai

Back