x0xb0x (xoxbox), tr 626, Drumstation(OS 1.3) gezocht

Status
Please reply by conversation.

Mister L.

Ingeburgerd
Hallo allemaal :doei:

ik zoek:

x0xb0x, geen mode machines. liefst gebouwd door bekwaam persoon, liefst met zoveel mogelijk originele onderdelen.

Roland TR 626

Drumstation V1 of V2. indien V1 met OS 1.3 of D-station

Leuk mixertje om mee te beginnen. 12-16 kanaals. Mackie of Allen & Heath, max 150 euro

Ik zie jullie reacties graag tegemoet! :okdan:

x0xb0x, geen mode machines.

kan je dat ook argumenteren? Mijn bak is vanbinnen gewoon een adafruit. De xox mod die rvooh verkoopt werkt ook gewoon op mijn bak.
Succes in de zoektocht :)

xoxbox gevonden

xoxbox gevonden

xoxbox gevonden!

tevens ben ik op zoek naar een machinedrum sps1 UW voor ongeveer 400-500 euro.

Heb ze wel eens voor weinig zien gaan dus niet helemaal onrealistisch lijkt me (hoop ik)

kan een mod xoxbox uit de titel halen en daar machinedrum sps1 UW aan toevoegen?

Heel erg bedankt!

Groetjes Laszlo

x0xb0x, geen mode machines.

kan je dat ook argumenteren? Mijn bak is vanbinnen gewoon een adafruit. De xox mod die rvooh verkoopt werkt ook gewoon op mijn bak.
Succes in de zoektocht :)
Hoi Klinkske, ik hoor veel verhalen op het net dat de mode machines variant gemaakt wordt in taiwan en dat daar ook niet dezelfde onderdelen als die van adafruit worden gebruikt en zelfs smd onderdelen worden gebruikt.

Natuurlijk kan ik dit allemaal niet verifiëren maar ik speel graag op safe dus vandaar dat ik mode machines in elk geval probeer te mijden ;)

Bedankt voor allen die gereageerd hebben maar ik ben inmiddels voorzien van een xoxbox, een machinedrum en een mackie 1402 mixer dus hier mag een slotje op.:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back