• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog Four

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jroen

therobotsarecoming.nl
Te koop Elektron Analog Four

Gekocht bij Bax-Shop op 27-03-2013.
Deze unit heeft wat last van de coating die op een aantal plekken eraf is gesprongen.
Hier heeft bij Elektron al een support ticket voor open gestaan en het is dus geen probleem (mocht je je hieraan storen) om de case te laten vervangen op kosten Elektron.
De Analog Four staat op mijn Elektron account geregistreerd en is dus over te zetten op een eigen account!

Voor Foto's: https://www.dropbox.com/Analog Four

Wil je meer foto's of heb je andere vragen PM mij gerust.

Ik weet niet precies wat het verzenden van de machine naar Zweden moet kosten maar om je daarin tegemoet te komen is de vraagprijs 850euro.

Te bezichtigen en beluisteren in Tilburg :koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back