Action retro microfoon!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
voor 5,- heb je al een echte op MP...

( meestal een cristal, en die doen het, mits goed afgesloten qua impedantie, echt helemaal prima de luxe...)

:mega:

ik denk een standaard electret condensator dingetje vermomd in wat vintage plastic...

aan de plug kan je zien dat ie waarschijnlijk voeding nodig heeft.

aan de plug kan je zien dat ie waarschijnlijk voeding nodig heeft.

Aan de tekst ernaast kan je lezen dat hij als headset voor smartphone en tablet bedoeld is. Ik ken geen smartphone met phantom power op zijn hoofdtelefoon/mic aansluiting. ;)

Het is gewoon een electret met een plastic kastje omheen en een speakertje erin.

Ik ken toevallig iemand die er van de week 1 gekocht heeft, het is wel grappig om door een effect te jagen maar voor serieuze zangpartijen zou ik toch wat anders gebruiken. :P

Aan de tekst ernaast kan je lezen dat hij als headset voor smartphone en tablet bedoeld is. Ik ken geen smartphone met phantom power op zijn hoofdtelefoon/mic aansluiting. ;)

Het is gewoon een electret met een plastic kastje omheen en een speakertje erin.

electret heeft voeding nodig. aan de plug kan je zien dat er meer dan twee aders door het snoer lopen. een PC mic ingang heeft toch voeding?

het is een microfoon..ik snap die term headset niet..dit heft niks te maken met een headset. ik denk dat ze zo maar wat roepen...
misschien zit er wel een simpel speakertje in wat als mic en speaker kan werken..

ik denk ook niet dat dit ding tegen mijn kostbare en dure microfoonverzameling op kan..vond het alleen leuk. en ben weo benieuwd wat er van binnen in zit..

moet me denken aan vroegere tijden. TANDY !

Bericht door een moderator:
de grote vraag is natuurlijk, wat doet deze draad op sf? omdat ik denk dat er niet belachelijk veel toegevoegd gaat worden gooit ik m maar dicht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back