Yamaha WX7 of WX5 midi-demo files gezocht.

audiocollage

Ouwe rot
Zoals de titel al aangeeft Yamaha WX7 of WX5 midi-demo files gezocht. Liefst bespeeld met veel expressie (voor saxofoon o.i.d.).
Ik heb al een dag op internet gezocht, maar zonder resultaat. Links genoeg naar WX instrumenten en mp3 voorbeelden maar ik zoek dus MIDI-files gemaakt met een WX.
Zelf heb ik een BC3 en VL in bezit maar ik wil net het verschil in resultaat (speelwijze) onderzoeken tussen het bespelen van WX t.o.v. een BC samen met klavier....

Thanks

@mountainman bedankt voor de hulp reeds, maar in die zip is geen enkele midi-track waarop een breathcontroller gebruikt wordt. Wel raar als het een demo moet zijn voor de plg100vl. Nu ben ik, door jou doen ook mijn demo diskette voor de plg150vl terug gaan zoeken, blijkt daar wel een midi track met breathcontroller op aanwezig te zijn. Hoewel, ook daarvan weet ik niet of ze met een WX7 of WX5 gemaakt zijn. Maar toch al iets...

Ik denk (hoop) dat hier toch iemand met WX7, WX5 of WX11 zal werken.

Als het goed is zit er een demo song in die SILHOUET.MID heet. Die is geproduceerd door Tom Scott en die gebruikt of gebruikte een WX....

Back