Eindelijk dan...

deathspell

Ouwe rot
Hallo allemaal,

Ik hang hier al een tijdje rond, eerst alleen op de 'verkoopafdeling' en daarna wat meer in de verschillende fora. Tot ik bedacht dat het wel zo netjes, en inmiddels hoog tijd, was om mezelf even voor te stellen.

Ik heb inmiddels de respectabele leeftijd van 37 jaar bereikt, maar muziek maken houdt me nog steeds bezig. Ik ben op mijn 17e begonnen als bassist en toetsenist, en speel nu voornamelijk gitaar in een doom metal band - volwassen worden is prima, als je maar jezelf blijft, toch?

Na een aantal jaren niets met elektronische muziek te hebben gedaan, ben ik nu mijn studiootje weer wat aan het uitbreiden met elektronica en geniet van alle klanken die je met deze fantastische apparaten kunt creëren. Ik ben nog steeds aan het zoeken, installeren en onderzoeken, maar als ik iets heb wat 'hoorbaar' is, zal ik het jullie zeker laten weten.

Wat ik leuk vind, naast loodzware metal... ik ben opgegroeid met Klaus Schulze en Tangerine Dream via mijn vader. Die muziek doet me nog steeds heel veel. Lange, ruimtelijke en uitgerekte en minimale soundscapes... heerlijk! Die kant ga ik zeker zelf ook op!

Op basis van wat ik gezien heb, is dit een van de meest vriendelijke, ruimdenkende fora die ik ken... compliment aan iedereen die dit mogelijk maakt!

Leuk verhaal...en leuke combinatie muziek ook waar je van houdt :)

Welkom op SF dus! :biertje:

Leuke gearlist en welkom. :)

Back