• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack Compleet 9u Systeem // Intellijel, Doepfer, Pittsburgh enz.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hand klap ka

Ouwe rot
Compleet 9u Eurorack systeem te koop. De nieuwwaarde van alles bij elkaar is 4500 euro. Losse verkoop tweedehands waarde is tussen de 2700 en 3500 euro. Ik accepteer voor het hele systeem biedingen vanaf 2400, en voor 2600 euro is hij direct verkocht. (Als hij niet verkocht wordt ga ik los verkopen, maar op dit moment is alleen alles tegelijk te koop)

Info: Alles is zonder uitzondering door mij nieuw gekocht in de afgelopen 16 maanden, ik heb de aankoopbonnen nog. Systeem heeft vier stemmige parafonie. Het is nooit buitenshuis gebruikt, alle modules zijn 100% zonder defecten of problemen. Sommige kunnen rack rash hebben, sommige niet. De kast is zwart geschilderd met gele letters op linker en rechter kant (makkelijk met zwarte verf over te verven). Ik verkoop, omdat ik de tijd niet meer heb om er in de toekomst veel tijd aan te besteden. Vragen en biedingen via pm. Uiteraard mogelijkheid om te bekijken en uit te proberen. Op te halen in Wijk bij Duurstede (prov. utrecht)

modulargrid pagina van het systeem:
http://www.modulargrid.net/e/racks/view/255

Lijst en foto's:

A-100LC9 Low-Cost 9u Kast 1200 mA
A-100MNT Miniature Power supply and bus bord 200 mA
Tientallen kabels van merk Ad Infinitum

4x Intellijel Dixie II VCO
Intellijel Dixie CTRL
Intellijel HEXVCA
Intellijel Korgasmatron
Intellijel uFold II
Intellijel uVCF