• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Mackie onyx 1220i 4 mic/line+4 st+firewire i/o

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ Tony

Nieuwkomer
Onyx%201220i%20Top.jpg

Te koop aangeboden omdat de Onyx 1220i te uitgebreid blijkt voor mijn gebruik. Het apparaat heeft altijd rookvrij gestaan. Winkelprijs nieuw: € 630,-. Ik doe hem van de hand voor € 400,-. Het apparaat is in zeer goede staat.

Compacte, hoog kwalitatieve Recording- & Live-mengtafel met 12 inputs (4 mono (mic/line) + 4 stereo. Heeft compleet vernieuwde ONYX microfoonpreamps, die zijn befaamd bij Mackie. Per kanaal een 3-bands Perkins EQ met mid-sweep op de mic/line kanalen en 3x fixed-shelf op de stereo-kanalen. Per kanaal 4 aux sends, pre/post schakelbaar. Een ingebouwde 24-bit, 96kHz Firewire-card voor het audiostreamen van 16 onafhankelijke audiokanalen tegelijk naar een computer of recorder, compatibiliteit met o.a. Logic, Sonar, Cubase, Live en Pro Tools M-Powered. Zonder latency. Ingebouwde talkbackfunctie met interne microfoon. De eerste 2 kanalen zijn voorzien van een direct injection channel (DI) voor het rechtstreeks aansluiten van instrumenten zoals Gitaar, Bas of Keyboard. Onafhankelijke +48V phantompower op alle microfoon ingangen. Gebalanceerde directe uitgangen met XLR. Ingebouwde Switched-Powersupply 115-230V.

Zie ook mijn advertentie op Marktplaats

Nog steeds te koop!

Kom met een leuk bod onder de 400 euro en de Mackie Onyx 1220i is van jou!

Die Firewire-aansluiting werkt ook naadloos met Thunderbolt, had ik dat al gezegd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back