Te koop aangeboden omdat de Onyx 1220i te uitgebreid blijkt voor mijn gebruik. Het apparaat heeft altijd rookvrij gestaan. Winkelprijs nieuw: € 630,-. Ik doe hem van de hand voor € 400,-. Het apparaat is in zeer goede staat.
Compacte, hoog kwalitatieve Recording- & Live-mengtafel met 12 inputs (4 mono (mic/line) + 4 stereo. Heeft compleet vernieuwde ONYX microfoonpreamps, die zijn befaamd bij Mackie. Per kanaal een 3-bands Perkins EQ met mid-sweep op de mic/line kanalen en 3x fixed-shelf op de stereo-kanalen. Per kanaal 4 aux sends, pre/post schakelbaar. Een ingebouwde 24-bit, 96kHz Firewire-card voor het audiostreamen van 16 onafhankelijke audiokanalen tegelijk naar een computer of recorder, compatibiliteit met o.a. Logic, Sonar, Cubase, Live en Pro Tools M-Powered. Zonder latency. Ingebouwde talkbackfunctie met interne microfoon. De eerste 2 kanalen zijn voorzien van een direct injection channel (DI) voor het rechtstreeks aansluiten van instrumenten zoals Gitaar, Bas of Keyboard. Onafhankelijke +48V phantompower op alle microfoon ingangen. Gebalanceerde directe uitgangen met XLR. Ingebouwde Switched-Powersupply 115-230V.
Zie ook mijn advertentie op Marktplaats