• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha P200, Axiom 49 MkII, Line6 Pod HD Pro, Behringer, TCElectronic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Albert

Ouwe rot
Ben lekker aan het opruimen: 2 kids, te weinig tijd en te veel andere dingen. Helaas, maar soms moet je keuzes maken....

Alle advertenties en fotos staan op marktplaats, dus ik geef even wat linkjes. Maar ik ben goed bereikbaar via de PB-functie hier op het forum. Dus heb je interesse mail me via marktplaats of PB me hier. Neem je meerdere spullen af, dan maken we er een mooie prijs van. Voor alle spullen geldt: afhalen in Amsterdam-ZO (vlakbij AMC)

Marktplaats-link voor alle advertenties

Overzichtje:
Yamaha P200: electrische piano met goede standaard: 625,-
M-audio Axiom 49 MkII incl hoes: 150,-
Line6 Pod HD Pro, gitaarmodelling/multieffect/geluidskaart: 525,-
Lichtgewicht Flightcase 4HE: 40,-
TC Electronic M300 multieffect: 60,-
Behringer MDX2000 compressor: 70,-

Schopje en Update:
M300 is verkocht

Piano tegen elk aannemelijk bod: zo leuk zijn als hij een serieus en leuk baasje krijgt...

En flightcase is verkocht.

Update en wat prijsverlagingen:
Yamaha P200: electrische piano met goede standaard: 625,- --> 600,-
M-audio Axiom 49 MkII incl hoes: 150,-
Line6 Pod HD Pro, gitaarmodelling/multieffect/geluidskaart: 525,- --> 400,-
Behringer MDX2000 compressor: 70,- --> 50,-

Zat qua prijs iets te hoog voor de Pod:
Line6 Pod HD Pro, gitaarmodelling/multieffect/geluidskaart: 525,- --> 400,-
Behringer MDX2000 compressor: 70,- --> 50,-

De Yamaha p200 is de deur uit....

Blijft over:
Line6 Pod HD Pro, gitaarmodelling/multieffect/geluidskaart: 400,-
Behringer MDX2000 compressor: 50,-

Ruil met een DSI Mopho (desktop) of Waldorf Blofeld is mogelijk!

Wil een Moderator de titel aanpassen naar "Line6 Pod HD Pro + Behringer MDX2000 compressor"?

En een schopje....

- Pod HD Pro 400,-
- Behringer MDX2000 50,-
- M-Audio Axiom MkII 49 keys, incl. tas; 140,-

Pod HD Pro is er als laatste nog. 400,- of een goed bod (evt inruil met mopho desktop of saffire 24 dsp met bijbetaling van jouw kant)

Laatste schopje... En anders blijft hij lekker hier, klinkt immers nog steeds net zo goed als toen ik hem kocht :-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back