Roland D2 Groovebox / Roland JV-1080/2080

Status
Please reply by conversation.

Wootson

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar de flitsende oranje groovebox van Roland.

d2.jpg

Alleen in nieuwstaat of zeer goede staat. Richtprijs is €100. Mankementjes (haperende knopjes, defecte lampjes, uitgeveegde belettering, krassen, enzovoorts) zijn niet gewenst. Originele adapter moet erbij zitten. De handleiding en/of doos hoeft er niet perse bij, maar dat zou wel fijn zijn.

Verder ben ik op zoek naar een Roland JV-1080 of JV-2080. Geen JV-1010 omdat deze maar één expansion ondersteund. Liefst binnen Limburg zodat ik hem zelf kan afhalen. De prijs komen we samen wel over uit. Ligt aan de staat van de module en eventueel inbegrepen expansions.

Misschien kan een moderator de titel even aanpassen naar "Roland D2 Groovebox / Roland JV-1080/2080"?

Inmiddels heb ik een Roland JV-1080 gevonden die ergens volgende week bezorgd zal worden.

Er zijn een paar SR-JV80 expansions die ook zeer welkom zijn: SR-JV80-04 Vintage Synth, en SR-JV80-15 Special FX Collection. De andere twee vrije slots ben ik nog niet over uit. Waarschijnlijk SR-JV80-05 World en SR-JV80-14 Asian, omdat deze het meest geschikt lijken voor ambient muziek.

Met de Roland D2 wil ik toch even wachten totdat de Arturia Beatstep verkrijgbaar is en er enkele reviews online staan. Ben namelijk aan het twijfelen tussen de sequencers van beide apparaten. Voorstellen voor SR-JV80 expansions zijn in de tussentijd wel gewoon welkom.

Vanaf heden ben ik op zoek naar een Roland D2 alsook een Roland JV-2080. Ruilen met mijn Korg Triton TR61 Music Workstation (die te koop staat voor €300) is ook een mogelijkheid. Geen 1-op-1 ruil uiteraard, ben geen Sinterklaas. 8o

Status
Please reply by conversation.
Back