Synthforum interviews?

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
In een lang vervlogen tijd waren er diverse Q&A's met (bekende) Nederlandse/Vlaamse artiesten op synthforum.....

Kan dit nieuw leven ingeblazen worden?

Het aantal modulaire synth gebruikers is de laatste jaren gestaag gegroeid. Misschien is het een leuk idee om Rob Hordijk (van de Benjolin workshops en Hordijk Modular), Bert Vermeulen (original Synton team) en/of Herman van Sherman te interviewen en hun verhaal verder wereldkundig te maken. :)

Peter Edwards van http://casperelectronics.com/ is ook nog komende maanden in Nederland, dit om het wat internationaler te maken. :okdan:

Last edited by a moderator:
Nu ff serieus....

Niet iedereen zit op SF, zover ik weet, en een interview wat persoonlijk wordt afgenomen onder het genot van een bakkie koffie, limonade of biertje is iets anders dan online "droog" een aantal vragen te beantwoorden....

Zo zou er een topic geopend kunnen worden met: wat zou jij die en die vragen?

Gijs Gieskes van http://gijs.gieskes.nl/ past ook in het rijtje :)

Hey ik ben van de ideeenbus.... :okdan:
De toestemming en uitvoering liggen (ver) buiten mijn bereik :)

Gewoon aanschrijven Cas :) zo werkt dat buiten synthforum.... je kan ook gewoon zeggen dat je van de schoolkrant bent natuurlijk ;)

Waarom alleen van bekende synthforummers? Mij lijkt het ook erg interessant om een diepte interview met welke synthforummer dan ook te lezen!

Ik denk dat je misschien het beste even bij Rob Papen kan vragen, weet een boel )waar anderen heel wat van kunnen leren of misschien al weten) weet van de hoed en de rand op meerdere fronten, is makkelijk benaderbaar (lees vriendelijk en objectief) en het kan misschien ook leuk zijn voor hem om eventueel wat te vertellen over zijn nieuwe projecten *oa. Blue II

Binnen het forum zitten misschien ook een aantal goed benaderbare artiesten die van alles kunnen vertellen over de gevraagde onderwerpen.

mits het serieus wordt aangepakt lijkt me dit een aanwinst

Back