F ferry-1 Nieuwkomer Lid sinds 11 februari 2014 Berichten 2 11 februari 2014 #1 Hi all! Ik ben op zoek naar een MFB Synth 2 om mijn synth avontuur te beginnen
T ThijsThijs Ingeburgerd Lid sinds 13 februari 2014 Berichten 41 13 februari 2014 #2 Ik heb een MFB synth Lite 2 liggen die voor 160 de deur uit mag. Niet hetzelfde maar het komt toch in de buurt
Ik heb een MFB synth Lite 2 liggen die voor 160 de deur uit mag. Niet hetzelfde maar het komt toch in de buurt
F ferry-1 Nieuwkomer Lid sinds 11 februari 2014 Berichten 2 14 februari 2014 #3 Hi Thijs, Bedankt voor je aanbod, ik probeer eerst zijn grote broer te scoren. Er schijnt namelijk best een verschil in sound te zijn ook tussen de twee.
Hi Thijs, Bedankt voor je aanbod, ik probeer eerst zijn grote broer te scoren. Er schijnt namelijk best een verschil in sound te zijn ook tussen de twee.
T ThijsThijs Ingeburgerd Lid sinds 13 februari 2014 Berichten 41 16 februari 2014 #4 cava, ik heb zelf nooit de grotere broer gehoord dus had geen idee van het grote verschil. Laat maar weten moest je van gedacht veranderen
cava, ik heb zelf nooit de grotere broer gehoord dus had geen idee van het grote verschil. Laat maar weten moest je van gedacht veranderen