Blue records Remix Competition

nou volgens mij klopt t nog steeds niet, bassline moet geloof ik 2 of 3 semitonen hoger ofzo

12 ja..

12 ja..

12 noten.. in ons toonstelstel.. dat bedoelt ie.

Maar in feite zijn er veel meer dan 12 'keys' waarin een muziekstuk kan staan.. hehe..

Zoals je dat baslijntje nu hebt opgezet moet je (als je tuning lekker zit tenminste) de noten Bb, Ab, Gb en F gebruiken. Eventueel aangevuld met een hoge Db.

Dan volg je in ieder geval het synthlijntje.. experimenteer er vervolgens vrolijk op los.. maar deze noten moet je hebben. :p

PS: Met dat schuine 'b'tje bedoel ik een "mol".. hehe

Thanks Craz! Hier kan ik in ieder geval mee verder klooien! :-)
Ik begrijp het nog niet helemaal maar in ieder geval kan ik hiermee wel eens wat uitpluizerij gaan doen! Ik moet er van kunnen leren tenslotte!

Pjotr trouwens ook bedankt!

Eric

Vandaag wordt de uitslag bekend.

Wie heeft er allemaal meegedaan van hier? Ik iig wel :)

op hoop van zege :)

Origineel geplaatst door [WouterW]
Vandaag wordt de uitslag bekend.

Wie heeft er allemaal meegedaan van hier? Ik iig wel :)

op hoop van zege :)

Shit! Helemaal vergeten :(

Wow!

Wow!

Wow, Wouter. Ik zag je naam staan op de mainpage bij Blue Records en ik dacht verrek die naam ken ik!!!!!

Fantastisch man! Ik zal echt voor je duimen! Super!

Kunnen we je mix ergens horen? Wellicht kun je hme desnoods tegen een lager k/bs mp3´tje hier plaatsen? Dat we in ieder geval kunnen horen wat je gedaan hebt?

Eric

Wat vet stoer! Het hele synthforum zit nu voor je te duimen (neeem ik aan)!

Maar nu willen we hem horen ook ;)

hey vet wouter W!
succes!

Mja, gedeelde 2e plaats dus met 3 anderen.
Je zou kunnen zeggen dat dat toch best goed is van de meer dan 50 inzendingen... maar baal er toch van... zo dichtbij.

Ze zeggen nu wel : "To all that came in second place: I'll be in contact with you to see if we can place your productions on other Mid-Town labels"

Laat ik daar dan maar het beste van hopen.

voor de nieuwsgierigen onder jullie ;) hier is een link naar een korte cut uit m'n inzending : http://www.xs4all.nl/~wognum/muziek2/contest_entry.mp3

Origineel geplaatst door [WouterW]

Ze zeggen nu wel : "To all that came in second place: I'll be in contact with you to see if we can place your productions on other Mid-Town labels"

Laat ik daar dan maar het beste van hopen.

Daar zou ik toch zeker niet te slapjes over doen. Ik maak er uit op dat ze het nummer best willen uitbrengen maar dat ze de stijl meer geschikt vinden voor een ander van hun sublabels... NOU EN...OOK GOED toch? 8D 8) 8D

En inderdaad...druk ze The Dual ook ff onder hun neujs!

Succes (en BtheW...ik ben wel heel benieuwd waar je die gelikte drumsamples vandaan hebt gehaald. Zijn geen standaard Reason samps toch?)

Hey Wouter, jammer dat je niet gewonnen hebt. Net als ik. Ik deed ook mee en zit ook bij de laatste 5.
Misschien wordt het ooit nog iets met ons ;) haha

Anyway ik hoop binnenkort ergens een plaatsje te kunnen charteren om onze remix op te zetten zodat jullie het allemaal kunnen horen :D

Ruben (De winnaar), van harte met je overwinning!

Ik hoop dat er vaker remix wedstrijden zijn, ga er zeker weer aan meedoen ;) Jij ook Wouter?

Ik vind een tweede plaats toch wel erg positief! Die korte versie klinkt in ieder geval lekker commercieel. Gefeliciteerd, Wouter!

Back