Techno showcase met eigen materiaal

jerzz

jerzzno
[U-rek]
Heb een showcase gedaan met forthcoming én gereleasde techno tracks. De set is uitgezonden op fnoob radio in dj fak show. Labels involved: Anecdote Records, Avioground, Viral Outbreak, Supersix Records en Corrupt Systems

N-joy!

https://soundcloud.com/dj-kevykev-aka-fak/dj-fak-fnoob-techno-radio-show

Laatst gewijzigd:
Nou, zitten vette loops tussen, maar de mix doet pijn aan mijn oren.

Nogmaals zitten buitenaardse deuntjes tussen, die ik supervet vind.

Ja heb het hoog iets aangedikt omdat ik dat lekker vind, zal het de volgende keer iets minder doen..
@Gloomer: dankjewel voor het luisteren. Tis geen standaard techno dus vind het knap dat je toch een kwartier hebt kunnen luisteren :D

Fnoob! Leuk das mn favo internet radio.. Maar dan vooral om de Alex Paterson shows, wat meer ambient of vage shit is.
Leuk dat het gelukt is om er wat uitgezonden te krijgen, nice!

En das juist goed man! Er zitten vette stukken tussen die helemaal passen in het 'echte' techno genre:okdan:
Als iemand techno als genre opgeeft dan verwacht ik dingen zoals dit. Tegenwoordig is genre definiëren nogal lastig als je uitgaat van wat sommige legale downloadsites onder techno catalogeren... .

Had deze replies nog niet gelezen... In al die tijd dat ik muziek (lees techno) maak streef ik ernaar een eigen sound te ontwikkelen. No nonsense techno, inderdaad niet die piemeltjestechno wat de top aanvoert op beatport.

Fnoob! Leuk das mn favo internet radio.. Maar dan vooral om de Alex Paterson shows, wat meer ambient of vage shit is.
Leuk dat het gelukt is om er wat uitgezonden te krijgen, nice!

Fnoob is inderdaad erg tof, wordt veelal gevraagd door gasten die een show hebben om een mix te maken en probeer dan ook mijn eigen stempel te drukken. Check anders een label showcase die ik heb gedaan voor Anecdote Records.
https://soundcloud.com/nomad-spectrum/subconcious-control-may-5th?in=jerzz/sets/jerzznologicz

Heb nu diverse releases achter de rug bij dit uk label, de man erachter zet het label erg goed in de markt qua artiesten. De stijl is donker en rauw just the way i like it ;)

Back