• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

wellicht te koop: ROLAND TR 808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik geef geen 950 er stond een bod op je mp.nl add van oldskoolrecord :duivels: Senso,s 808 stond buy it now voor 900 of 950 op ebay.nl laatst ;)

buy it now betekend niet dat ie ook daadwerkelijk voor zo;'n bedrag de deur uit gaat (als je het er voor over hebt: graag ;-)
en natuurlijk klopte er geen zak van dat bod (die gast kon volgens mij nog niet eens een zin schrijven zonder een vout erin) hij wilde er 300 euro voor geven (tsja de 9 zit ook zo dicht bij de drie he) wat betekend dat mn 808 er nog is.

:smeris: Ik heb de post van PHAEAX weggehaald. :smeris:

Voor vragen, pb me maar.

Hehe weghalen is wel heel drastisch. Je had hem toch gewoon kunnen aanpassen. Er stonden geen enge ziektes etc in.

Origineel geplaatst door omc
Hehe weghalen is wel heel drastisch. Je had hem toch gewoon kunnen aanpassen. Er stonden geen enge ziektes etc in.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
:smeris: Ik heb de post van PHAEAX weggehaald. :smeris:

Voor vragen, pb me maar.

dit zegt genoeg denk ik....

Zie je mij een vraag stellen? Ik niet, dus waarom zou ik pben?
Ik geef alleen maar mijn mening over die post en het weghalen ervan.

Origineel geplaatst door omc
Hij is trouwens niet weggehaald, maar verplaatst naar een andere forum. ;)
Ik kon er niets van maken wat relavant was voor deze thread, dus verplaatsen die hap.

Andermans woorden veranderen valt ook heel vaak verkeerd.
En nu weer 808 stuff.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back