SB-SIX
Ouwe rot
Ik heb nu een focusrite 18i6 en een soundcraft efx8. Ik gebruik de mixer voor live jams maar zit eigenlijk nooit aan de knoppen ervan. Meer 1x instellen en dan klaar. Omdat ik geen zin heb iedere keer alles om te pluggen neem ik nu meestal alleen de stereo out van de mixer op met mn geluidskaart, dus geen aparte sporen in een daw.
Nu zat ik te denken, kan ik niet beter die motu kopen en de mixer/geluidskaart verkopen, om zo ruimte te besparen en individuele outputs op te kunnen nemen? Wat ik me met name afvroeg is of ik ook aux-sends kan inregelen in standalone mode, en of ik nog iets over het hoofd zie wat ik ga missen in zo'n geval?
Nu zat ik te denken, kan ik niet beter die motu kopen en de mixer/geluidskaart verkopen, om zo ruimte te besparen en individuele outputs op te kunnen nemen? Wat ik me met name afvroeg is of ik ook aux-sends kan inregelen in standalone mode, en of ik nog iets over het hoofd zie wat ik ga missen in zo'n geval?
Die heeft wel fx onboard. De 10 inputs kan ik mee leven als ik er een adat uitbreiding aan hang. Dat kan met de focusrite ook inderdaad maar die mist nog steeds de outputs om send fx op te kunnen doen.