ik versta er niets van.. de vocals zijn wel heel erg slecht opgenomen.. De track zelf is ook erg repetitief, en daar hou ik niet van. Sorry. Kan veel beter !!!
ik versta er niets van.. de vocals zijn wel heel erg slecht opgenomen.. De track zelf is ook erg repetitief, en daar hou ik niet van. Sorry. Kan veel beter !!!
haha de vocals zijn live met de camera( galaxy note 2 :p) gedaan, vorige keer reageerde je nog dat je dit een dope beat vond alleen je zei toen ook repetitief, hoewel ik zelf juist vind dat de mc's een lekkere invulling geven hierop.
Ik vind de flow juist wel lekker, maar de track staat te hard t.o.v de rappers
Tevens mogen heren rappers nog wel wat aan hun engelse accent werken, maar qua rap pace en beat klopt het in potentie allemaal wel
Ik mis een beetje een spanningscurve in het geheel, wel een leuke opzet en zeker het uitwerken waard wat mij betreft.
Doet me een beetje denken aan (de oude) De La Soul (maar dan zonder de spanning)
Accent is ook een dingetje maar het hoeft niet allemaal zo gelikt te zijn, heeft op zich ook wel zijn charme.
thanks voor het kijken ! ik weet dat er veel meer had kunnen gebeuren, dat had zeker meer impact gehad. Voor nu was dit goed, we waren rond 4en begonnen en ik moest vandaag om half 8 weer op, dus kon niet al te laat gaan slapen dus rond 12 moest alles gewoon klaar zijn, we hadden ook na een paar takes pijn in onze rug van het tegen de kast zitten dat we gewoon 1 van de takes gepakt hebben en het een beetje visueel bewerkt hebben. Hebben jullie nog feedback op de beat zelf? dan doel ik vooral op de sound en de groove
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.