Applied Acoustics

Alberto Balsalm

Nieuwkomer
Hai, de softsynths van Applied Acoustics hebben m'n interesse gewekt, ik kan alleen niet beslissen tussen de complete Modelling Bundel of een losse plug-in (waarschijnlijk Chromaphone). De Modelling Bundel geeft wel een grote korting, maar aan de andere kant hebben al de synths wel veel overlapping. Heeft iemand ervaring met de synths? Ik weet dat ze demo's hebben maar die constante mutes en iedere 20 minuten je stuff kwijtraken is best tergend.

Dankehh Sjeun (dat is Duits)

Prima (soft) synths, zou als ik jou was even wachten met aankopen doen (als je het niet snel nodig heb) aangezien ze redelijk vaak een actie hebben. Chromaphone is volgens mij ook de beste keuze.
* je kan ook eerst de player proberen, zitten interessante dingen/voorbeelden tussen die misschien een eventuele keuze makkelijker kunnen maken.

Chromaphone heeft een maat van me ... erg tof "ding" maar bij applied is het ook heel erg wat je wil qua sound.! ik ben bv helemaal weg van string studio terwijl ik de modulaire tassmann helemaal niks vind qua bediening ten opzichte van andere vst,s. Daarintegen is bv lounge lizard in mijn oren weer een mooie electric piano, maar ultra analog weer niet te bedienen qua GUI. :o:

Back