Tip voor alle cv / midi / dcb behoeftigen

jes303

DIY brain mods
Wellicht is het bij sommigen van jullie synth-freaks al bekend: het bedrijfje CHD ELEKTROSERVIS dat allerlei midi-cv midi-dcb en midi-midi converters bouwt.

Ik heb inmiddels naast mijn midi-dcb converter een midi-cv converter aangeschaft, en de kwaliteit van deze producten is prima, daarnaast is de service ronduit geweldig en de prijzen zijn zeer laag tov Philip Rees, Doepfer, Kenton en Synhouse.

Customization en speciale vragen worden zeer gewillig behandeld, en de leveringsvoorwaarden zijn ook zeer OK.

Ik probeer de man achter CHD een beetje te pluggen daar diens producten nogal onbekend zijn in Nederland. Ik krijg er overigens verder geen geld voor hoor!

Kijk eens op http://www.chd-el.cz/index.php?id=2&lngid=en

Prijzen zijn te vinden op http://www.chd-el.cz/index.php?id=5

Goede tip! Ik zocht naast mijn Kenton Pro-2 nog een convertor voor mijn MS-10 en dit is goedkoper dan een Pro Solo!

Echter, ik mis op het eerste gezicht wel de midi-syncable LFO en ook AUX controller kanalen zijn niet voorzien. maar goed, het prijsverschil moet ergens vandaan komen... Als je het basic wilt houden lijkt dit wel interessant.

nou ik zou wel zo midi 2 cv willen hebben
73 dollar is toch niet veel ?
al zouden meer dan 1 uitgang wel oke zijn

als iemand samen wil doen ivm shipping let me know !

Ik zou wel z,n DBC converter willen incl kabel en psu enkelt vraag ik mij af waar je het goed kooptst een kenton kunt kopen.

Is er eigenlijk iets mis met een Doepfer MCV4?

Zit er aan te denken om die te kopen namelijk voor mijn MonoPoly...

Is goedkoop (toch?), en heeft alles als het goed is wat ik zoek...

Of zit er veel verschil in met bijvoorbeeld een kenton?

Weet hier echt niks vanaf...:confused:

Origineel geplaatst door barn
Is er eigenlijk iets mis met een Doepfer MCV4?

Zit er aan te denken om die te kopen namelijk voor mijn MonoPoly...

Werkt perfect hoor!:okdan: Ik vind hem beter dan mijn Philip Rees die ik ook heb.

Een hele tijd geleden, toen ik nog een juno-60 had, heb ik ook gezocht naar deze midi/DCB converters. Helaas kon ik toen niet meer dan een paar vage berichten op de AH mailignlist vinden.

Origineel geplaatst door OnAcid
Werkt perfect hoor!:okdan: Ik vind hem beter dan mijn Philip Rees die ik ook heb.

Een hele tijd geleden, toen ik nog een juno-60 had, heb ik ook gezocht naar deze midi/DCB converters. Helaas kon ik toen niet meer dan een paar vage berichten op de AH mailignlist vinden.
wat is er goed aan de doepfer wat de philip rees niet heeft?

Origineel geplaatst door jes303
wat is er goed aan de doepfer wat de philip rees niet heeft?

iig service !!!!

Back